Drsná kritika Hrachovcové: Tahá z lidí tisíce! | Ahaonline.cz

Deník Aha! na Facebooku

sobota 27. dubna 2024

Svátek slaví Jaroslav, zítra Vlastislav

Drsná kritika Hrachovcové: Tahá z lidí tisíce!

Kateřina Kaira Hrachovcová v roce 2022
Kateřina Kaira Hrachovcová v roce 2022 (Foto Blesk – Marek Pátek, Pavel Machan, Mária Rušinová )

Její tělo zdobí nejedno tetování, herečka Kateřina Kaira Hrachovcová (48) ovšem nezůstala jen u permanentního zdobení vlastní kůže. Během pandemie spojila příjemné s užitečným, naučila se tetovat a sama se stala vyhledávanou umělkyní. Pokud byste ovšem uvažovali o návštěvě jejího studia, připravte si pořádný balík…

Tetováním, která zdobí téměř celé hereččino tělo, Kaira Hrachovcová propadla natolik, až se sama stala tou, co do kůže druhých vpichuje abstraktní malby s originálním příběhem. Aby její práce byla zcela autentická a pro každého člověka unikátní, do svých návrhů zákazníky příliš mluvit nenechá. Jak informoval server Expres.cz, herečka a nyní i tatérka se řídí ezoterickými a numerologickými výpočty podle energie a čaker člověka. Ty nakonec vedou její ruku, pod níž vznikají abstraktní čáry popisující klienta.

Pro svůj přístup se Hrachovcová brzy stala vyhledávanou tatérkou, která se svými díly chlubí na vlastním instagramovém profilu. A zatímco jejím fanouškům a sledujícím se tento styl tetování líbí a vesměs ho chválí, někteří nad tímto uměním kroutí hlavou, a to především kvůli cenám.

Jedné potenciální klientce po vyřknutí částky za menší dílo od Kairy div nespadla brada! „Mamce napočítala srdíčko dva centimetry na dva centimetry asi za osm tisíc korun, tak zdrhla s větou, že musí do bankomatu. Samozřejmě předtím, než to Kaira vytetovala,“ podělila se o zážitek i nepřiměřenou cenu na facebookové skupině Chudák tetování jedna z jejích členek.

Tetování od Hrachovcové tedy sice může být stoprocentním originálem a velkým zážitkem, cena ale patrně leckoho odradí. Nezdá se však, že by herečka měla o klienty nouzi. Na Instagramu pravidelně zveřejňuje svou práci, za kterou je chválena nejen svými fanoušky, ale i svými kolegy. Ostatně některé z nich Kaira také pomalovala. Mezi slavné klienty patří například herečka Vlastina Svátková (41) či herec Filip Čapka (48).

Články odjinud

Kontakty

• Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140