Bílá se pouští na tenký led: Zlatý důl nebo díra na peníze?
Třiapadesátiletá zpěvačka se chystá proniknout do světa kávového byznysu. Spojila se proto s rodinnou pražírnou a na trh chce uvést vlastní značku kofeinového nápoje. Povede se?
„Přišlo mi to jako logický krok. Přemýšlela jsem, čím ještě udělat lidem radost, než tím, že jim zazpívám, že si s nimi popovídám, udělám andělíčka… Mnozí mě zvou na kávu, ale s každým na ni jít nemůžu - už jen z časových důvodů. Ale můžu je na kávu pozvat prostřednictvím svého internetového shopu, který se chystám rozjet. Mohou si tam pořídit čtyři druhy kávy, k tomu jednu instantní," představila Lucie Bílá svůj podnikatelský záměr na webu Deník.cz.
„Každá má jméno postavy, kterou jsem hrála v divadle - ať už je to Ágnes, Morgana, Carmen… A taky hrníčky s mým monogramem a čokolády. Je to taková nová hra, kterou chci potěšit posluchače, ale i sama sebe. Spojila jsem se s úžasnou rodinnou pražírnou a ani jsem netušila, jak mě to bude kolem kávy bavit," nadšeně dodává populární zpěvačka.