Drsná kritika Habery s Marešem: Nálož dostala i Bagárová | Ahaonline.cz

Deník Aha! na Facebooku

úterý 23. dubna 2024

Svátek slaví Vojtěch, zítra Jiří

Drsná kritika Habery s Marešem: Nálož dostala i Bagárová

Za porotkyně Osvaldové prý měla soutěž větší úroveň
Za porotkyně Osvaldové prý měla soutěž větší úroveň (Aha! Alexandr Malachovský)

Patřila mezi největší favority svého ročníku. Svým hlasem odrovnala nejenom porotu, ale i diváky soutěže. Přestože se neumístila na předních příčkách soutěže, nezapomnělo se na ni. Leona Šenková (28) je nicméně z aktuálního stavu pěvecké soutěže zklamaná. Podle ní již dávno není prioritou dobrý zpěv.

Jako soutěžící první řady československé SuperStar se setkala hned se třemi tvářemi aktuální poroty. To ještě však každá osoba plnila jinou roli. V porotě pamatuje pouze Paľa Haberu (59), Leoš Mareš (45) zase její ročník moderoval a Monika Bagárová (27) byla stejně jako ona showbyznysem nepolíbenou soutěžící. Krom třech zmíněných jsou v současné porotě ještě herečka Patricie Pagáčová (32) jako hlas publika a Marián Čekovský (44). Zpěvačku se silným hlasem překvapuje, jak moc se soutěž za ta léta změnila. Naznačila, že kvalita značně klesla.

„Nechci se dotknout poroty, proti nikomu nic nemám, ale přijde mi neprofesionální v tom, že tam usedají lidé, kteří by měli být motivací pro mladou generaci a oni si ze soutěžících dělají spíš legraci a zesměšňují je. Kolikrát jsem viděla, že vyhodili někoho s dobrým hlasem, ale pak přišla nějaká holčina, která kňourala a šla dál. Chtěla bych, aby se ta soutěž vrátila do nějaké úrovně s lidmi, jako byl Eduard Klezla, Gábina Osvaldová, Ondřej Soukup a další takoví umělci. Mezi ně počítám i pana Haberu, protože ten je legendou a je to výborný textař," řekla od srdce Leona Šenková webu ŽivotvČesku.cz.

SuperStar: Jsi hluchá jako poleno!

Video se připravuje ...

Porota je podle ní poskládaná z lidí, z nichž jen slabá polovina splňuje požadavky porotce pěvecké soutěže. Celá sestava navíc balancuje mezi tím, co znamená konstruktivní kritika a co je čistá urážka. Dámská část poroty je pak podle Leony jejím nejslabším článkem. „Děvčata jsou v porotě spíš na ozdobu. Kdybych tam teď přišla, tak bych si od nich nenechala poradit ohledně hudby. Pro mě by motivací a vzorem nebyly. Já proti nim nic nemám, s Monikou jsem byla v jedné soutěži, ale není to pro mě pěvecký vzor. Proti Patricii taky nic nemám, my spolu děláme jednu akci a je to fajn holka, ale též je to jako kdybych šla do poroty herecké soutěže. Většinou zpěvák umí i hrát a naopak, jsme komedianti pro všechno, ale stejně je vždy jedna věc, která nám jde nejlépe a té bychom se měli držet," dodala Leona Šenková.

SuperStar: Soutěžící řekl Monice Bagárové, že je hluchá!

Video se připravuje ...

pisecanda