Monika a Leoš Marešovi: Prasklo tajemství hvězdného páru
Sledovanost Moniky a Leoše Marešových na sociálních sítích strmě stoupá. Moderátor a nově i producent má na sebe navázaných přes milion sledujících, Monika do počtu přihrává dalších 450 tisíc. Společně tak dokáží oslovit masy, a to z nich dělá spolehlivý marketingový nástroj...
Popularita nejsledovanějšího páru z řad známých osobností prudce narostla zejména po narození dcerky Alex. Z té se doslova přes noc stala patrně nejmladší instagramová hvězda. Příspěvky, které malé roztomilé děvčátko zachycují, totiž mají největší dosah a průměrně okolo 50 tisíc lajků.
Mareš poslal láskyplný vzkaz Monice: Jsem na tebe moc pyšný. Proč?
Marešovi uchopili příležitost i jako dokonalý byznys model, za který inkasují řádově statisíce. „Za 400 tisíc korun si u mě můžete objednat kampaň na Instagramu, která obsahuje dvě stories, dvě sady videí a dva příspěvky na feed. Pokud je to věc, když se shodneme spolu na způsobu prezentace, tak jak bych si to představoval já, a vám se to bude líbit a nebudu s tím mít problém, s tou službou nebo produktem, tak se to potom zrealizuje,“ přiznal Mareš v rozhovoru se Světlanou Witowskou.
O polovinu levnější je pak spolupráce s Monikou, podle zjištění eXtra.cz si účtuje 200 tisíc korun. Samozřejmě, pakliže v kampani figuruje sama. Jakmile zapojí manžela, obě částky se sčítají a potenciálním zájemcům přijde faktura na 600 tisíc. „Upřímně řečeno, těch nabídek je tolik, že ta cena je i schválně takhle nastavená, aby nabídky filtrovala,“ netají se Leoš.