Umělá inteligence se začíná používat v marketingu i copywritingu

Před nedávnem se okolo umělé inteligence (AI) našlapovalo po špičkách, nicméně trendy se postupně mění a technologie zasahuje i do natolik specifického odvětví, jako je právě digitální marketing. Věděli jste o tom, že vám umělá inteligence dokáže vygenerovat příspěvek na blog a také popisek do internetového obchodu?
Co je to AI marketing?
Ve své podstatě se využívají složité počítačové programy k automatickému rozhodování a taktéž plnění marketingových úkolů. Umělá inteligence vám vytvoří obsah, na jaký si jen vzpomenete, ať už se jedná o obsah pro prezentační webové stránky, příspěvky na sociální sítě, nebo články do blogu.
Přestože si to možná ani neuvědomujete, umělá inteligence se používá takřka ve všech aspektech marketingu. Shromažďuje a analyzuje data a potom na jejich základě učiní automatizovaná rozhodnutí.
Co za vás umělá inteligence udělá?
Vygenerujete si jakýkoliv text, takže nepotřebujete tým spisovatelů a copywriterů, kteří mnohdy vyjdou na desetitisíce korun měsíčně. Umělá inteligence však slouží i samotným copywriterům, protože dokáže podnítit kreativitu, inspirovat a nastartovat tvůrčí proces.
Přemýšlíte nad vhodným předmětem e-mailové kampaně? Stále vás nenapadá ani slovo? Copywriter, kterého občas využíváte, je momentálně zaneprázdněný? Potom na scénu nastupuje umělá inteligence, s níž připravíte kreativní a poutavou e-mailovou kampaň, a nejen tu.
Systémy s umělou inteligencí mohou vykonávat úkoly běžně spojované s lidskými kognitivními funkcemi, například interpretovat řeč, hrát hry a identifikovat vzorce. Rozhodně vás zaujme Deeply.cz, což je moderní AI systém, který se neustále zdokonaluje. Ve své nabídce má nejen generátor textu, ale i překladač, jenž zvládne text přeložit do čitelné podoby, nikoliv jen do strojové.