Drsná kritika Lucky Vondráčkové: Už nejsi školačka, ale matka! | Ahaonline.cz

Deník Aha! na Facebooku

pátek 26. dubna 2024

Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav

Drsná kritika Lucky Vondráčkové: Už nejsi školačka, ale matka!

Lucie Vondráčková
Lucie Vondráčková (Aha! – Marek Pátek)

Hodně dlouho se Lucka Vondráčková (32) těšila na to, až svým fanouškům představí svůj nový klip Co s tou touhou. A když se tak stalo, snesla se na ní vlna kritiky. Zejména proto, že si podle kritiků pořád hraje na láskou poblázněnou patnáctku a přitom je to vdaná paní a matka.

Klip, na který se můžete podívat v těle tohoto článku, je situován do léta a Lucka zpívá o lásce. Jenže právě poskakování náctiletých kluků a holek ve studentském věku a trochu naivní text písně kritizuje server hudebnimasakry.cz, kde se tenhle klip Lucie stal okamžitě hodně diskutovaným. „Takový song má zpívat o deset (patnáct?) let mladší Selena Gomez, z úst Lucie Vondráčkové to zkrátka zní nevěrohodně,“ píše autor recenze tohoto klipu a dodává, že svou vinu na tomto problému mají i zpěvaččiny rodiče.

Článek také upozorňuje, že Luciibude brzy 33 let a pořád zpívá, jako by nedávno dostala první pusu. „Se vší úctou k jejím rodičům, měla by jim poděkovat za zásluhy a začít spolupracovat s autory v jejím věku,“ dodal tvrdě autor, který svým názorem rozpoutal doslova bouři názorů. Řada lidí s ním totiž souhlasí, zatímco skalní fanoušci Lucky jsou zásadně proti. Lucka sama přispěchala s tímto vyjádřením: „Vy jste věděli, že je po třicítce zakázáno být zamilovaný: Že se nesmí tancovat? Že se nesmí v zimě zpívat o létě? Já to totiž netušila! Ale pokud vám to nevadí a baví vás to jako mě, tak v tom ráda v klipech a písničkách budu pokračovat,“ vzkázala všem fanouškům. A co na to říkáte vy?

Anketa

Myslíte, že má kritika pravdu?
Celkem 363 hlasujících

1459572:gallery:true:true

rakovan
18. 5. 2013 • 12:24

Lucka, prajem Ti veľa úspechov v brandži i šťastie a pohodu v osobnom živote.

mikin1
3. 5. 2013 • 13:13

ivoadlere. Jestli lze někoho označit za exaltovanou zpěvačku, je to zcela určitě Lucka...ale Bílá. Má dar od Boha- nádherný hlas. Ona ho ale často doslova przní svým absolutně nesoudným řvaním a odporným zajíkáním. Je radost ji poslouchat, pokud se toho vyvaruje, ale když se přestane kontrolovat, což se jí stává bohužel stále častěji, je to otřesné. Pokud to neslyšíš, nebo to dokonce přičítáš Lucce Vondráčkové, měl bys asi vyhledat lékaře a nechat si vyšetřit sluch. A už vůbec nechápu Tvou drzost hodnotit něčí inteligenci...o Tvé inteligenci ostatně vypovídá Tvůj příspěvek zcela jasně....

janouch62
30. 1. 2013 • 19:21

..zbytečných zpěvaček.Hovězí hlas,nic neříkající projev.