Elišku a Damiána diváci strhali: Kritika jen pro silné povahy | Ahaonline.cz

Deník Aha! na Facebooku

neděle 28. dubna 2024

Svátek slaví Vlastislav, zítra Robert

Elišku a Damiána diváci strhali: Kritika jen pro silné povahy

Nový seriál Eliška a Damián s Robertem Urbanem a Emmou Smetanou.
Nový seriál Eliška a Damián s Robertem Urbanem a Emmou Smetanou. (FTV Prima)

Dlouho očekávaný a hojně propagovaný seriál z dílny FTV Prima Eliška a Damián se včera večer dočkal televizní premiéry. To, co následovalo po jeho odvysílání, si ale hvězdy romantického seriálu nepředstavovaly snad ani v těch nejhorších nočních můrách.

Měl to být nový primácký seriál číslo jedna, ke kterému budou v sobotu usedat všechny věkové kategorie, odpočinou si a možná se i trochu zasní, jaké by to bylo žít takovou pohádku. Ze snu byli ovšem diváci probuzeni ledovou sprchou. Svou frustraci z prvního dílu záhy sdíleli na Česko-Slovenské filmové databázi i na instagramových profilech hlavních hrdinů seriálu Emmy Smetany (35) a Roberta Urbana (37).

„Čekal jsem odpad, ale nečekal jsem celou skládku. Herecké výkony odjely na dovolenou,“ nebral si servítky jeden z hodnotících na ČSFD. „Prima to znovu dokázala. Natočila něco tak strašného, že po půl hodině tomu dávám odpad a na další díly se už určitě nepodívám,“ napsal jiný uživatel. „Blahopřeji tímto Nově, protože Ulice je oproti tomuto s*anci aspoň trochu dějová,“ zněl další komentář.

Emma Smetana a Jordan Haj na Kazmovi: Museli se ujistit, že existuje

Video se připravuje ...

Ani na instagramovém profilu Emmy Smetany nešlo o přehlídku komplimentů, byť její fanoušci byli o něco shovívavější. Některé první díl navíc upřímně potěšil. „Naprosto boží, skvělé, úžasné. Nemám slov, už jsem viděla i druhý díl a tleskám… Skvělý nápad!“ pochválila nový seriál fanynka Emmy.

I v této diskusi, která se snažila zpěvačku a moderátorku podpořit, se ale našly nesouhlasné kritiky. „Já osobně jsem nepobrala, že zrovna vy jste se tomuhle braku propůjčila. Velké zklamání!“ vzkázala Smetaně její sledující. Ačkoli po odvysílání prvního dílu Emma sdílela několik příspěvků, kde lidé seriál chválí, převažující kritika a tristních 9 % na ČSFD mluví za sebe.

Robert Urban coby Damián v dobovém kostýmu.

Video se připravuje ...

Pod celkovým ohodnocením zbarveným do šedé barvy, která na databázi reprezentuje ty nejvíce negativní recenze, se ještě navíc objevil palec dolů s dodatkem „213. nejhorší“. Je tedy otázkou, jak bude ambiciózní projekt pokračovat. Již nyní se totiž točí nové díly a scénáristé pracují na další sérii... Uvidíme, jak se FTV Prima k tomuto neočekávanému fiasku postaví.

Jana Petrlíková
18. 2. 2024 • 07:26

Pohádka je jinak vytvořená,ale přîběh je pěkný,proč bych se nemohla dîvat na pokračovàní,dejte ji třeba jen pro ty , kdo chtějí

Jana Petrlíková
18. 2. 2024 • 07:13

Prosim o pokračovánî Elišky a Daniana,mě se pohádka noc libula ,kdo nechce,ať si vypne,ale já toužîm po pokračovánî,děkuji za pohàdku u pokračovánî.Dejte pohádce šanci,uděláte radost nejen mě ,děkuji

Josef Matejka
9. 9. 2023 • 21:35

pane boze totalni PICOVINA

lekno
7. 9. 2023 • 15:27

Podrobně se zde věnovali kritice díla, hejterům a jejich výplodům. Negativní recenze, palec dolú, atd.. No pozitivní jev, že seriál Eliška a Damián měli ten den nejvyšší sledovanost ve srovnání s jinými programy – 743 tisíc diváků nad 15 let – o něm v článku nebyla žádná zmínka.. Jistě všichni diváci nekritizovali seriál na soc. sítích nebo bulvár. portálech. Kritiků bylo v poměru oproti celkovému počtu sledujících – ne moc. Navíc, je možné, že někteří obzvlášť aktivní hejteři si mohli udělat i více nicků za sebe a vypisovat pod množstvím přezdívek, aby navýšili celkový počet hejtů.. Je to nový, mladý seriál - konkurence třeba pro dlouholetě se táhnoucí starou Ulici. První díl měl skvělou sledovanost. Taky proto se hodí hned od začátku ho hrubě zkopat pod zem, že..

milan59
6. 9. 2023 • 07:40

Nojo právě že to byl hojně propagovaný seriál !! Když jsem na návštěvě u známých a oni mají puštěnou Tv ,tak pořád dokola jen a jen Eliška a Damián ,ještě že nemám tu bednu,abych na to musel koukat i doma,to bych jí asi rovnou vyhodil z okna a udělal jí pápá.

Články odjinud

Kontakty

• Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140