Proč se musel Mareš zbavit svého Ferrari? | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 25. dubna 2024

Svátek slaví Marek, zítra Oto

Proč se musel Mareš zbavit svého Ferrari?

Leoš Mareš se se svým autem rozloučil zvesela.
Leoš Mareš se se svým autem rozloučil zvesela. (Aha! – David Kundrát, Evropa 2)

Skvělý kšeft! Když si Leoš Mareš (35) plácl se Sazkou, vypadalo to na kontrakt snů. Jenže poté, co sázkový gigant nemá peníze na vyplácení výher, zbyly známému moderátorovi oči pro pláč a po společnosti začal vymáhat 1,2 milionu korun. Mareš ale dlouho nesmutnil. Stejnou částku podle odhadů mohl utržit za svoje ferrari, které odkoupilo jeho domovské rádio jako hlavní cenu pompézní soutěže!

„Ano, je to pravda, moje Ferrari 360 Modena opravdu odkoupila Evropa 2 pro svoje posluchače,“ potvrdil deníku Aha! moderátor. Rezolutně ale odmítl komentovat bližší okolnosti nákupu, například odkupní cenu bouraného auta. Komentovat nechtěl ani to, kdo s celým byznysem přišel.

Na druhou stranu, reklamu pro soutěž opravdu nepodcenil! „Vyhraj ferrari Leoše Mareše. Nikdy v historii televizněrádiového byznysu nebyla taková soutěž udělaná. Nic takového ani nikdy v budoucnu nebude, troufám si říct. Je to dárek pro lidi, není v tom žádný háček, ničeho se nebojte. Je to ferrari na celý život!“ lákal moderátor ve včerejší Ranní show a v pění ód neustával.

„Přišlo nám opravdu výjimečné a zároveň úplně automatické, že můžeme prostřednictvím této soutěže splnit de facto komukoliv z našich posluchačů životní sen v podobě úžasného auta značky Ferrari – a nebude to na týden či na měsíc, ale jednoduše navždy,“ dodal Mareš.

Ten si může mnout ruce, že se bouraného auta, které před lety pořídil za takřka čtyři miliony korun, snadno a bez problémů zbavil. Není tajemstvím, že vůz v průběhu užívání několikrát naboural a že jeho cena tedy rapidně klesla.

„Když najezdíte desítky tisíc kilometrů ročně, je vždycky větší pravděpodobnost, že se něco stane, než když najedete pár tisíc,“ omlouval svoje nehody.

Co má ferrari za sebou

➤  Pořídil si ho v roce 2003, v tisku se spekulovalo, že za něj zaplatil 3,8 milionu korun. Vyprávěl pak, jak během první jízdy svezl tehdejší přítelkyni Moniku Poslušnou a svoji maminku.

➤  V roce 2004 měl první bouračku, při cestě z Českých Budějovic překročil rychlost, dostal smyk a narazil do svodidel. Škoda prý činila 1,5 milionu korun.

➤  V roce 2006 fotbaloví fanoušci poznali Marešův vůz na ulici v Hamburku, kam se moderátor vypravil na zápas mistrovství světa Česko – Itálie. Psalo se, jak zaparkoval na chodníku a policisté mu prominuli pokutu.

➤  Mareš svůj vůz během několika let zapojil i do reklamních kampaní a soutěží, kterých se účastnil. Ferrari tak bylo vystavováno v obchodních centrech (v době, kdy mu za jinou havárii sebrali na rok a půl řidičák), natáčely se s ním hudební klipy, zúčastnilo se SuperStar atp.

➤  Další havárii měl v roce 2009. Sám o ní nechtěl mluvit, jeho přátelé ale popsali, že »auto někde ťuknul«. To se potvrdilo záhy, na SuperStar do Košic přijel ve vypůjčeném voze.

FERRARI 360 MODENA - Technická specifikace

  • Rok výroby 2002
  • Nejvyšší rychlost 296 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h 4,5 vt.
  • Max. výkon motoru 400 koní/8500 ot./min.
  • Najeto 54 400 km
  • Barva červená


Přečtěte si
lunatic
11. 5. 2011 • 18:00

... a nebudu již jezdit načerno !

Články odjinud

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.