Záhadná smrt krále teleshoppingu! Proč skon Fuchse tajili 5 měsíců?
„Když zavoláte hned, získáte dvě rakve za cenu jedné, a to se vyplatí!“ Tak nějak by klidně mohla znít poslední slova slavného krále teleshoppingu Horsta Fuchse (†77), který v tichosti odešel z tohoto světa během léta…
Kdo v 90. letech zapnul televizi, ten dříve či později narazil na reklamy společnosti WS Teleshopping, jejíž kreativní ředitel, Němec Horst Fuchs, předváděl běžné výrobky do domácnosti v podivuhodných podmínkách. Tu sekal beton kuchyňským robotem, tu na palubě auta smažil vajíčka, aby demonstroval účinky pasty na ochranu laku… „Málokdo ví, že se podílím nejen na námětu a scénáři, ale i na výběru výrobků. Sám je zkouším,“ tvrdil Fuchs, jehož nejoblíbenějšími pomocníky byly kuchyňské spotřebiče, vaření totiž vyučený automechanik zbožňoval.
ČSSD na Vysočině vytáhla do předvolebního spotu i Horsta Fuchse
„Kvalitní náčiní je základem,“ uváděl muž, který proslul i svojí vizáží – holou hlavou, náušnicí a zlatými prsteny. I přes svůj úspěch však Fuchs, rodák z Frankfurtu nad Mohanem, zůstával před médii uzavřený. Proto o jeho skonu, nastal 11. července, veřejnost nevěděla až dosud, kdy se o informaci podělila jeho rodina. „24. dubna 1946 – 11. července 2023. S láskou a vděčností. Truchlící rodina,“ uvedli pozůstalí bez dalších podrobností včetně důvodu úmrtí. A tak se ví jen to, že po úpadku teleshoppingu (s nástupem internetu) se Horst přestěhoval do Rakouska, kde pracoval jako reklamní ředitel, než jeho život vyhasl...
Horst Fuchs, král evropského teleshoppingu