Alena Schillerová: Proč se vlastně přebarvila na blond?! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

pátek 19. dubna 2024

Svátek slaví Rostislav, zítra Marcela

Alena Schillerová: Proč se vlastně přebarvila na blond?!

Účesy naší ministryně: Od černé po blond. Expert má jasný názor
Účesy naší ministryně: Od černé po blond. Expert má jasný názor (Archiv Blesku )

Někdo střídá auta, jiný zase partnery, a ministryně financí Alena Schillerová (57, za ANO) účesy. Ta je nyní za platinovou blondýnu. Co je ale za neustálými proměnami strážkyně státní kasy? Podle expertů i snaha přitáhnout pozornost lidí!

Za poslední půlrok vystřídala Schillerová několikrát styl účesu. Jednou má vlasy delší, podruhé střižené na mikádo, a také ráda mění styl ofiny. A nebojí se ani změnit barvu, vždyť už vystřídala platinovou blond, špinavě blond s melírem, kaštanovou, nebo byla zrzka. To, že ministryně si dává na svém účesu hodně záležet, bylo nejvíce vidět během pandemických lockdownů. Zatímco většina Čechů chodila zarostlých, Schillerová vystupovala vždy načesaná, až to rozvířilo debaty, že využívala »podpultově« služeb kadeřníka. To však politička odmítala...

Poutá pozornost

To, že ministryni baví měnit svoji vizáž, je jasné, deník Aha! se ale zeptal expertů, jestli za tím nemůže být i něco víc. A sice přitáhnout pozornost voličů. politologa Jana Kubáčka skutečně může být strategie. „Je možné, že chce vytvořit fenomén a přitáhnout pozornost. Když to přeženu, tak když někdo měnil brože podle událostí a lidí, se kterými jednal (americká exministryně zahraničí Madeleine Albrightová – pozn. red.), tak podobně asi Schillerová mění své účesy,“ míní politolog. Prezentace Schillerové je pak trochu záhadou odborníka na politický marketing Karla Komínka. Podle něj je zvláštní, že zatímco většina mocných se fotí mezi lidmi, ministryně je na mnoha snímcích sama.

Bez urážky Zuzany Bubílkové: Odměny Schillerové a Balzerová proti Zemanovi

Video se připravuje ...

Fotka z katalogu

„Je v tomto trochu specifická. Vypadá to jako fotka z nějakého katalogu oblečení nebo účesu. Jako občané očekáváme, že paní ministryně nemá tolik času, aby se fotila pro takové účely. Možná proto to působí trochu zvláštně,“ uvedl expert s tím, že sebeprezentace Schillerové je lehce ošemetná. „Toto její snažení je kontroverzní, protože je placeno z daní a skrývá se to za nějakou komunikací úřadu,“ zamyslel se nad konáním šéfové státní kasy Komínek.

Chtějí být jako obyčejní lidé

S rozmachem sociálních sítí se změnila i prezentace politiků. Ti dávají více příspěvků ze svého soukromí a dělí se i o osobní zážitky. Experti se shodují na tom, že je za tím snaha marketérů přiblížit politika lidem. „Díky tomu, co sdílejí v těch příspěvcích ze svého soukromí, tak jsou schopni se přiblížit představě klasického člověka, který má dobré i špatné stránky,“ řekl politolog Komínek s tím, že pro voliče je pak jednodušší souznít s takovým politikem. „Když jste ve fázi, že by s vámi šli na pivo, tak je to paráda, jen se nesmíte stávat klaunem. Nejhorší je, když vás začnou lidé litovat, to je začátek zkázy,“ dodal pak jeho kolega Kubáček.

Reflexe Kalouska a Stoniše: Babiš se Schillerovou nám chtějí namluvit, že jejich dluhy mají být naší mezigenerační solidaritou

Video se připravuje ...



Přečtěte si
mbmb
17. 8. 2021 • 11:37

Ano to je správná barva pro tu inteligentku

Články odjinud

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.