Došly nápady? Hanychová zvolila podivný styl reklamy
Modelka a influencerka Agáta Hanychová (36) jako většina známých instagramových tváří podlehla kouzlu spoluprací. Není proto žádným překvapením, že se na většině svých fotografií objevuje s produktem, který propaguje.
Instagramová galerie Agáty Hanychové je nyní především o reklamách, soutěžích a sem tam i o jejím soukromém životě. Modelka nicméně nepatří mezi ty influencery, kteří musí reklamu prodat pomocí pečlivě upravených a nastylizovaných fotek, které na první pohled člověka zaujmou, alespoň co se estetické stránky týče.
Patrasová slaví a bilancuje. Co by dělal jinak? A Žilková to nandala Agátě
Agáta zkrátka nabízí věci tak, jak jsou. Dobrá reklama však musí být i vhodně načasovaná. Tuto skutečnost Hanychová nedávno podcenila. Modelka se rozhodla v rámci živého vysílání s fanoušky pohovořit o svém psychickém stavu. „Mám depresi, nejsem v tom sama?“ ptala se fanynek, jak uvedl web Expres.cz. Na tom by v dnešní době nebylo nic špatného, kdyby uprostřed tohoto vysílání nezačala propagovat teplákovou souprav, kterou shodou okolností měla na sobě. Zda závažnější téma využila k reklamě, je předmětem pouhých spekulací. Načasování této reklamní vsuvky však bylo přinejmenším diskutabilní…
Agáta Hanychová na focení titulky pro Dietu: Co o sobě prozradila?