Naštvaní klienti cestovní kanceláře Blue Style: Spali po recepcích
Dovolená ve dvou oblíbených egyptských letoviscích Hurghada a Marsa Alam se nyní pro řadu Čechů změnila v noční můru. Cestovka Blue Style totiž při jejich pobytu ukončila spolupráci s dopravcem. Část turistů na své lety dlouze čekala, jiní byli naopak donuceni dovolenou zkrátit.
Cestovka klientům měnila časy odletů a příletů, zmatení cestující přitom pořádně nevědí, na koho se obrátit. Před druhou hodinou včera na pražském Letišti Václava Havla přistálo náhradní letadlo se skupinou, která kvůli zmatkům uvázla v exotické destinaci. „Náš let byl posunut o den. Když jsme volali delegátovi, tak řekl, že je zrušen. Tak jsme trávili čas od včera na recepci hotelu,“ postěžovala si turistka Ingeborg na Facebooku.
Odpoledne pak dosedlo letadlo z Hurghady, tentokrát ale s lidmi nespokojenými z přesně opačného důvodu. „Byli jsme tam od 25. a měli být do zítřka, o den nám dovolenou zkrátili. Víme, že jiní tam zase museli čekat. Některým dali pokoj, ale pro někoho zase neměli. Budeme si stěžovat. Říkali jsme si, že tohle budeme řešit, až přiletíme, ne po telefonu,“ popsala Aha! Marie Devátá (68). Zprávu o tom, že jejich let bude odlétat o den dřív, se prý dozvěděla po telefonu: „Delegát napsal SMS.“
Mohli jsme být u moře
Přiletěla sice opálená, ale také pěkně dopálená. I paní Anně Melichové zkrátila cestovka dovolenou. „My jsme měli letět dneska (včera – pozn. red.) ve 23:55. To změnili na 15:20 a nakonec jsme letěli už v devět ráno. To už teda dodrželi, ale přišli jsme v podstatě o celý den. Šli jsme do letadla natřikrát. Přišli jsme o celý den, ještě jsme mohli být u moře,“ říká. Jako další přišel do haly Milan Halama, kterého někteří naštvaní cestující označili jako svého »mluvčího«. Pro samý vztek byl ale skoupý na slovo. „Okradli nás o den,“ pronesl dopáleně.
Vypověděli dopravce
Potíže odstartovaly už v pondělí při letu z Marsa Alam, ten nabral obří zpoždění, klienti CK Blue Style se vrátili až v úterý brzy ráno. Další potíže se začaly nabalovat – docházelo k přesunům i rušení letů. Podle cestovky je za vším spor s dopravcem. „Byli jsme z důvodů opakovaných pochybení na straně Skyline Express Airlines nuceni ukončit spolupráci s tímto dopravcem. Jimi obsluhované lety budou operovány ve spolupráci se společností Smartwings,“ sdělil mluvčí kanceláře Jan Kadeřábek.