Elitní vědec z NASA: Mimozemšťani už tady byli... | Ahaonline.cz

pátek 26. dubna 2024

Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav

Elitní vědec z NASA: Mimozemšťani už tady byli...

Mimozemšťani už tady byli...tvrdí věedec NASA.
Mimozemšťani už tady byli...tvrdí věedec NASA. (Foto Profimedia.cz, ara)

Jeden z nejvýše postavených vědců amerického Národního úřadu pro letectví a kosmonautiku (NASA) potvrdil tušení mnohých: „Mimozemšťané nás s největší pravděpodobností již navštívili! My ale zatím nemáme šanci pochopit jejich technologie a inteligenci.“ Vědec ve své studii pak zmínil i několik směrů, kterými bychom se měli vydat...

NASA už dlouhodobě, zdánlivě bez výsledku, investuje doslova tuny peněz do výzkumu SETI, neboli pátrání po mimozemské inteligenci. Teď ale možná přišel dlouho očekávaný moment.

Profesor Silvano Colombano ve své studii zveřejnil fakt, že nás mimozemské civilizace s největší pravděpodobností již navštívili. Podle Colombana jsou ale mimozemšťané naprosto jiní než jsme si, kdy dokázali představit. Ve své studii je popisuje jako miniaturní, extrémně inteligentní entitu, která vůbec nemusí fungovat na stejné uhlíkové bázi, jako život na planetě Zemi.

Všechno špatně?

Podle studie bychom měli vytěsnit vše, co si o vesmíru, cestování v něm a jeho obyvatelích myslíme. „Musíme si znovu projít a probrat i ty naše nejmilovanější představy... Včetně té, že je doprava v mezihvězdných prostorech neproveditelná,“ píše Colombano. Je prý dokonce možné i to, že se nám časem podaří překonat »neprolomitelnou« bariéru rychlosti světla.

Colombano, držitel doktorátu v oblasti biofyzikální vědy, dále nabádal kolegy vědce, aby byli ve výzkumech více spekulativní a aby se nebáli popřít i ty nejzadřenější fyzikální zákony.

Všem skeptikům pak sdělil, že by měli ve vesmírné civilizace věřit a více se jejich existencí zabývat. „Naše neschopnost pochopit, jak může taková planeta, kde život možný je, vypadala, může být i důvodem, proč známky takové existence přehlížíme.“

Články odjinud