Bývalý partner Borhyové v problémech: ŽALOBA KVŮLI PEKLU NA DOVOLENÉ! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

úterý 19. března 2024

Svátek slaví Josef, zítra Světlana

Bývalý partner Borhyové v problémech: ŽALOBA KVŮLI PEKLU NA DOVOLENÉ!

Lucie má s Nikem desetiletého syna.
Lucie má s Nikem desetiletého syna. (Archiv Blesku)

Zvracení, horečka, průjmy! Vážné střevní potíže postihly desítky Čechů na řeckém ostrově Kréta. Ti teď chystají žalobu na cestovní kancelář Pantour, která patří expartnerovi moderátorky Lucie Borhyové (41) Nikovi Papadakisovi (43).

„Byli jsme tam týden a bylo to příšerné. Špinavé pokoje a všude lezli švábi. Najednou nám začalo být špatně. Zvracel jsem a měl průjem,“ popisoval včera Aha! zpěvák Bohouš Josef (57). Místo toho, aby delegátka situaci řešila, poslala prý lidi k doktorovi pro antibiotika a to bylo všechno. „Pořád nám jen mávala před očima nějakou hygienickou zprávou, že je všechno v pořádku,“ doplnil.

Chystají žalobu

Rozezlení klienti chystají hromadnou žalobu. „Já jsem ji taky podepsal. Víc se k tomu ale nebudu vyjadřovat. Nechci, aby cestovka věděla, jaké kroky podnikneme. Jsem rád, že už jsem doma,“ dodal Josef. Cestovní kancelář Pantour tvrdí, že nic nezavinila. „Byla to jednodenní viróza, která se přenáší z osoby na osobu. Nešlo o otravu jídlem v hotelu ani zanedbání hygienických podmínek,“ argumentuje mluvčí cestovky Josef Koukolíček. 

Už byli u soudu

Cestovní kancelář Pantour řeckého podnikatele Nika Papadakise, se kterým má Lucie Borhyová syna Lucase (10), se nezmítá v problémech poprvé. Problémy se zápachem a šváby lezoucími z odpadu měl prý také muž, který s cestovkou vycestoval na Krétu před dvěma lety. Jeho reklamaci Pantour podle idnes.cz neuznal a nereagoval ani na předžalobní výzvu. Celá záležitost se dostala a ž k soudu, kde muž vysoudil 35 % z ceny zájezdu.

Nabídli slevu

Cestovní kancelář se podleského mluvčího snaží jednat se všemi klienty, kteří se jim ozvou. „Postižení od nás dostali slevu 4000 Kč a nabídli jsme i další kompenzace, například možnost přestěhování do jiného hotelu,“ vypočítal Koukolíček. A žaloba? „Pokud ji někteří chtějí podat, je to jejich právo,“ řekl.

Víte že…

…pokud máte na dovolené jakýkoliv problém, je důležité řešit celou záležitost přímo na místě? Podle Asociace cestovních kanceláří mnoho turistů s reklamací otálí až do té doby, než se vrátí domů. Pak ji ale cestovka už nemusí přijmout.

 Lucie Borhyová prozradila: Tajné dohody s otci jejích dětí Hrdličkou a Papadakisem!

Video se připravuje ...



Přečtěte si
sugarbitter
24. 8. 2019 • 18:10

Lucie se možná chová jako hokynářka, ale nelze soudit podle jedince. Někteří Češi jsou asi i náročnější na prostředí a na hygienu.

ivoadler
24. 8. 2019 • 17:59

Když si u nás koupíš další zájezd, budeš mít slevu 4000. Šváby patří ke koloritu místa.

jity
24. 8. 2019 • 15:02

Nevím jak to mají nyní, ale expřítel nevlastnil nic, všechno bylo jeho tatínka a on byl jen zaměstnanec.

Články odjinud

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.