Do čeho investují celebrity? Podívejte se, na čem vydělávají hvězdy

Celebrity vydělávají hodně díky své umělecké činnosti, ale obvykle na ní nezůstávají a rozhodují se pro různé investice. Díky nim mohou zhodnocovat svůj kapitál a disponovat větším majetkem po odchodu na umělecký důchod. Navíc mají zdroj příjmů v případě, že jejich kariéra skončí z důvodu nedostatku dalších zakázek nebo problémů v osobním životě. Jaké investice si vybírají celebrity z celého světa? Zde je několik příkladů, jak celebrity zhodnocují svůj kapitál.
Investiční nemovitosti
Celebrity rády investují vydělané peníze do nákupu nemovitostí. Vybírají si jak nákup hotelů a penzionů v atraktivních turistických destinacích, tak i luxusních vil a domů. Některé hvězdy se navíc zaměřují na koupi bytů k pronájmu, které jim každý měsíc přinášejí pasivní příjem. Investice do nemovitostí jsou oblíbené zejména mezi nejbohatšími celebritami, které v nich často investují i desítky procent svého celkového majetku.
Investice do nemovitostí si vybral i BabyFace, hvězda 90. let. Mezi jeho majetek patří například vila v New Yorku v hodnotě 7 milionů dolarů a rezidence v Paříži v hodnotě 3 miliony dolarů. Podobné investice uskutečnili i Nicki Minaj, Gordon Ramsay, Kayne West a Drake. Vysokou návratnost investic do nemovitostí získal i hudebník Billy Joel. Celková hodnota všech jeho nemovitostí přesahuje 230 milionů dolarů, což ho řadí mezi přední celebrity, které do tohoto sektoru investovaly.
Kryptoměny populární mezi celebritami
Mezi celebritami jsou velmi oblíbené kryptoměny. Virtuální měny si vybírají jak největší hvězdy kinematografie a hudebního světa, tak i méně známí herci a další osobnosti. Největší zájem vyvolal Bitcoin, který v posledních letech několikrát výrazně vzrostl na hodnotě. Bitcoin si vybrala i Gwyneth Paltrow, která je známá také díky výrobě netypických kosmetických produktů a doplňků. Co je zajímavé, jedním z nejvíce kontroverzních produktů, které propagovala svým jménem, jsou svíčky s vůní... vagíny. Při tak extravagantních produktech její značky se investice do kryptoměn jeví jako běžný krok.
Kryptoměny si vybral také Hugh Laurie, britský herec, známý široké veřejnosti díky roli Grega Housea v seriálu Dr. House. Laurie začal svou cestu s Bitcoinem investicí ve výši 5 tisíc dolarů. Herec si koupil virtuální měnu na doporučení přítele, a to v době, kdy Bitcoin klesal. Díky tomu levně zakoupil velké množství Bitcoinů, které v následujících měsících rychle rostly na hodnotě.
Rozvoj vlastní značky
Některé celebrity se rozhodly ukončit svou hereckou, hudební nebo televizní kariéru, aby rozvíjely vlastní značku. Jednou z těchto hvězd je Rihanna, která na vrcholu své zpěvácké kariéry se rozhodla ji ukončit a uvést na trh vlastní řadu kosmetických výrobků. Značka propagovaná Rihannou je méně kontroverzní než kosmetika Gwyneth Paltrow, a proto snadno získala srdce tisíců žen. Rihanna je natolik sebevědomá v propagování kosmetiky, že ji používala dokonce během koncertu Super Bowl v roce 2023. Reklama byla tak účinná, že pudr, kterým se během zpěvu malovala, se vyprodal během té samé noci.
Kosmetiku prodává také Beyoncé – její značka se jmenuje Cecred. Celebrity propaguje především inovativní nástroje na péči o vlasy. Je opravdu věrohodná, protože odjakživa může být pyšná na svou hřívu krásných kudrlinek, které jsou nedílnou součástí jejího scénického image. Beyoncé se může pochlubit i linií parfémů, určených pro odvážné, sebevědomé ženy, které chtějí dobývat svět bez neustálého poddávání se kompromisům.