Klient CK Sunny Days Lubor Stehlík: Drželi nás 10 hodin v Hurghadě na letišti! I s miminkem! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 28. března 2024

Svátek slaví Soňa, zítra je Velký pátek / Taťána

Klient CK Sunny Days Lubor Stehlík: Drželi nás 10 hodin v Hurghadě na letišti! I s miminkem!

Mezi vězni se ocitly také děti. Na snímku drží pan Stehlík svého čtrnáctiměsíčního syna Kevina.
Mezi vězni se ocitly také děti. Na snímku drží pan Stehlík svého čtrnáctiměsíčního syna Kevina. (pro Aha! – Lubor Stehlík)

PRAHA – Měla to být parádní dovolená v Egyptě. Jenže její závěr se proměnil v drama. Lubor Stehlík zůstal společně s ostatními klienty cestovní kanceláře Sunny Days uvězněn na letišti v Hurghadě.

Měla to být parádní dovolená v Egyptě. Jenže její závěr se proměnil v drama. Lubor Stehlík zůstal společně s ostatními klienty cestovní kanceláře Sunny Days uvězněn na letišti v Hurghadě. Se svým čtrnáctiměsíčním synem Kevinem. Bez jídla, bez možnosti pořádného odpočinku a hlavně bez informací!

„Nejdřív jsme čtyři hodiny čekali v letištní tranzitní hale, kde nám neustále oddalovali odlet. Pak nás posadili na hodinu a půl do náhradního letadla, odkud nás ale zase vyhnali do prosklené samotky na letišti. Tam nás drželi přes dvě hodiny a neměli jsme možnost si něco koupit k jídlu ani k pití – a to jsme byli i s dětmi!“ posteskl si Lubor Stehlík.

„Přijde mi, že tady s námi hráli o čas. Po tom, co nás z letiště odvedli k autobusům, nás všelijak přesazovali, což trvalo další dvě hodiny. A pak nás odvezli zpátky na hotel. Po deseti hodinách jsme se tak dostali tam, odkud jsme odjížděli. Je to prostě děsné,“ neskrýval své zklamání nad neseriózností cestovní kanceláře Stehlík.

„Za osmidenní zájezd pro rodinu jsem zaplatil bezmála sedmdesát tisíc! Už při odletu jsme měli tříhodinové zpoždění, na hotel jsme se dostali až večer, takže nabídka cestovky, že se jedná o osmidenní dovolenou byla pořádně klamná. Ten pobyt se nám pořádně scvrkl. Prostě hrůza za spoustu peněz,“ postěžoval si Lubor Stehlík.

180 lidí zůstalo uvězněno v Egyptě

Bezmála 180 klientů cestovní kanceláře Sunny Days si nedobrovolně prodloužilo pobyt na dovolené v Egyptě. Zpátky domů měli odletět již v sobotu, avšak z Hurghady odstartovali až včera večer.

„Plánovaný let z egyptské Hurghady do Prahy ve 4.45 ráno byl zpožděn z důvodu poruchy letadla egyptské letecké společnosti Koral blue,“ uvedl člen prezidia Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Tomio Okamura.

Cestovní kancelář Sunny Days má problémy s dopravou svých klientů zpět do vlasti již podruhé za krátkou dobu. Před týdnem čekali turisté v Tunisku na návrat 17 hodin, k podobné situaci došlo i nyní.

„O všechny klienty je postaráno. Delegáti jsou jim k dispozici a během dne budou informováni o čase odletu,“ řekla jedna ze zaměstnankyň CK Sunny Days, podle které byl odlet zpožděn kvůli blíže nespecifikovaným provozním problémům. „My že jsme informováni? Organizace tady je šílená, CK absolutně nezvládá krizovou situaci,“ rozčílil se Lubor Stehlík, jeden z postižených cestujících, kterému deník Aha! do Egypta zavolal.

„Klienti byli po zjištění faktu, že letadlo není schopné let zpátky do ČR realizovat, kolem deváté hodiny ráno odvezeni zpět do hotelu a všem klientům byla zaplacena další noc navíc a stravování formou all inclusive, aby se klienti nemuseli omezovat,“ dodal Tomio Okamura, podle kterého ho majitel CK Sunny Days Rida ben Ahmed o případu průběžně informuje. Kvůli poruše letadla společnosti Koral blue se zpozdil i následný odlet dalších klientů z Prahy do Egypta. CK Sunny Days odbavuje na dovolenou s českými turisty pět letadel týdně.

Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.