Gillette oslavuje sílu ukrytou v pánském sestřihu
Do českých kin právě přichází film Rogue One: A Star Wars Story, první z nové série samostatných filmů Star Wars. Dvě nejznámější spotřebitelské značky tímto oživují příběhy stojící za každou mužskou tváří. Gillette, světový lídr v péči o pánský vzhled ve spolupráci s Lucasfilm představuje svou globální kampaň „Every Story Has a Face“. Zatímco Rogue One vypráví o statečných Rebelech, příběh Gillette je o síle skryté ve tváři každého muže připraveného na každodenní výzvy. Jeho síla vyplývá z volby střihu, kterým odhaluje svůj osobitý příběh.
Kampaň značky Gillette „Every Story Has a Face“ odstartovala
1. listopadu 2016 uvedením reklamního spotu. Ten spojuje příběhy neznámých tváří se světem Star Wars prostřednictvím poznání, že na tváři každého jednotlivce je vrytý unikátní příběh a střih vousů určuje, jak moc je odhalen.
„Je vzrušující spolupracovat s tak ikonickou filmovou sérií, která je spojena s našimi muži a oslavuje příběh ukrytý za každou mužskou tváří a zvoleným vzhledem,“ říká John Mang, Vice President, Global Gillette a dodává: „Gillette, jakožto světový lídr v pánském holení, poskytuje mužům špičkové nástroje, jimiž mohou na svých tvářích vytvořit své vlastní příběhy, vydat se na cestu bez ohledu na to, jaké změny přinese.“
Kampaň představí nejikoničtější prvky z obou světů, včetně speciálních dárkových edicí Rogue One: A Star Wars Story Special Edition s produkty Gillette, jimiž si muži doslova podmaní Galaxii. Jednotlivá balení obsahují produkty ve třech různých designech inspirovaných Star Wars a přinášejí jistotu, že muži mají k dispozici to nejlepší, co pomůže vyniknout příběhu jejich tváře.
Zjistěte více o kampani „Every Story Has a Face“ a podívejte se na reklamní spot na adrese https://www.youtube.com/watch?v=ZbDKjI1skfQ.