Zpěvák Michal David: Kvůli reklamě oživil »céčka«!

Honorář? Lednice plná nanuků. A 300 tisíc k tomu!
Michal David (50) prodává »mrážo«! Diskotékový král 80. let minulého století oživil svůj hit Céčka z roku 1984 a propůjčil jej televizní reklamě na nanuky!
Tentokrát však »céčka« nesbírá pro svou dívku, ale přidává v roli dělníka u pásu do vaniček s oblíbenou tvarohovou zmrzlinou. Zdalipak uhádnete, kolik za reklamu vyinkasoval?
Na výrobnu zmrzliny se koncem ledna na jednu noc změnila kuchyně Fakultní Thomayerovy nemocnice v PrazeKrči. Kamery se rozjely po šesté večer a hotovo muselo být nejpozději v pět ráno, kdy kuchyně začíná s přípravou snídaní pro pacienty.
„Dostal jsem bílé tričko, síťku do vlasů a bílé kalhoty s laclem, tedy oblečení víc než nezvyklé...,“ vypráví David s úsměvem.Kolik si za tu probdělou noc a hlavní roli v reklamě naúčtoval, napadne každého. Nemyslete si ale, že jsou to nějaké astronomické peníze...
„Honorář se nepohybuje v řádech milionů. Jde o nějaké statisíce,“ naznačil. Podle našich informací jde ale o statisíce tři... „Důležité je, že mám plnou ledničku nanuků pro svého malého vnuka,“ odmítá to potvrdit zpěvák, který vychovává malého syna Sebastiana své dcery Kláry (22), která odjela na rok vzdělávat se do USA.
David přitom nebere jen tak nějakou reklamu. „Šlo o jakousi recesi. Oslovila mě agentura, která to měla vše předpřipravené. Spojili jsme to s písničkou Céčka, která v reklamě házím do nanukového krému,“ prozradil deníku Aha! slavný hitmaker.
Co jsou »céčka«?
Plastové výlisky ve tvaru písmene C, které původně měly sloužit jako dekorativní závěsy do oken a dveří, se staly obrovským hitem 80. let. Děti je sbíraly, nosily kolem krku, hrály o ně čáru apod.