Tajemství reklam během soutěží: Diváci chodí pro podpisy!

Desítky reklam v talentových soutěžích rozčilují nejen diváky u televizních obrazovek, ale i fanoušky, kteří jsou součástí živých přenosů. Co se děje každou půl hodinu, kdy Nova i Prima vydělává těžké peníze na reklamě?
Příznivci Česko Slovensko má talent mají o zábavu postaránu. Svými vtipnými skeči je totiž v průběhu pětiminutových pauz baví Miloš Knor z pořadu Na stojáka. Chudáci jsou však nadšenci, již si oblíbili Talentmanii. Ti se musejí nudit na lavičkách a čekat a koukat na prázdné pódium.
„Mají pauzu tak akorát na to, aby si odskočili. V průběhu reklam je také v aréně přítomna porota, takže si mohou diváci dojít pro autogram,“ vysvětlila deníku Aha! PR manažerka Talentmanie Lucie Juráčková.