Hrozí Borhyové vyhazov z TV kvůli porušení zákona?

Ač zprávaři nesmí podle zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání účinkovat v tv-reklamách, stala se Lucie Borhyová už tváří nejen francouzské značky luxusních vozů, ale nyní i tuzemského výrobce kabelek či batohů. Nebojí se moderátorka telefonátu z osobního oddělení?
„Ano, je tam takové schvalovací kolečko a moderátoři Televizních novin nesmějí dělat televizní reklamy. To je trošku škoda, protože jsem dostala hodně nabídek. Mrzí mě, že jsem nemohla dělat, ať šlo o cokoli, počínaje zubní pastou, konče produkty na vlasy nebo šperky. Bylo toho opravdu hodně. Baví mě natáčet a určitě bych si to užila," stěžovala si ještě před časem na přísné podmínky Borhyová v Sedmičce.
Lucie Borhyová zazdila přítele! Na ples přišla s jiným...
Jak je tedy možné, že se šestačtyřicetiletá moderátorka mohla stát ambasadorkou prémiových aut a módního výrobce? Lucie se totiž v žádném reklamním spotu na obrazovkách neobjeví a tak souhlasu od vedení televize jednoduše nic nebránilo!
Jak se Borhyová stala moderátorkou? Myslela jsem, že to jsou Ptákoviny!