Kampaň ČSSD do europarlamentu: Paroubek se vztekal, hosteska ho polila!

PRAHA – Kalhoty polité sektem včera pěkně naštvaly šéfa ČSSD Jiřího Paroubka. Nehodu měla na svědomí hosteska, která při zahájení kampaně ČSSD do europarlamentu nesla na pódium skleničky.
Šéf ČSSD do ní trochu šťouchl, ona zavrávorala a tác se skleničkami sektu spadl na zem, všude bylo sklo. To Paroubka rozčílilo a pokažený slavnostní přípitek nelibě nesl.
„Střepy přinášejí štěstí,“ zachraňoval situaci volební manažer ČSSD Karel Březina. Když Paroubek z plošiny odcházel, rozbitých skleniček si nevšiml, takže měl rázem podrážky plné skla. To už byl pořádně naštvaný, kroutil hlavou a šel si dát raději volební gulášek společně s poslancem Evropského parlamentu Richardem Falbrem, který incident na tribuně na rozdíl od něho přežil bez úhony. Paroubek se dlouho nezdržoval a po porci volebního guláše ho řidič luxusním autem odvezl – zřejmě někam do čistírny...
Šéf socialistů předtím v plamenném projevu z plošiny volebního trucku na parkovišti autokempu Džbán hřímal, že červnové volby do Evropského parlamentu jsou prvním poločasem a podzimní předčasné volby druhým poločasem jediného zápasu. „V obojích volbách půjde o jediné, říci ne Topolánkově vládě,“ zdůraznil Paroubek za zvuků praskajících oranžových balonků ČSSD, které nevydržely polední horké počasí. „To není střelba,“ vtipkoval ještě Paroubek. Asi narážel na říjnový křest vlastní knihy, kde podnikatel Ďuričko zastřelil jednoho z Paroubkových známých...
Kampaň podle ČSSD (bude stát 50 milionů Kč)
● Od 1. května spustí pořádnou negativní kampaň, která se zaměří na útoky proti ODS.
● Dělá si legraci z toho, že ODS nezveřejnila žádný předvolební program. ČSSD např. ukázala novinářům staré pánské kolo s cedulkou »Vyměním toto jízdní kolo za volební program ODS do evropských voleb, zn. Kvalita za kvalitu« (na snímku).
● Vytýká ODS neschopnost a špatný kontakt s voliči a nesplnění volebního programu z roku 2006, tzv. smlouvu s voliči.
Kampaň podle ODS (bude stát 40 milionů Kč)
● Stránka www.cssdprotivam.cz, na které je řada klipů, které drsně zesměšňují ČSSD. Jeden z nich ukazuje ve studiu dva kuchaře (připomíná televizní pořad o vaření). Ti se rozhodnou uvařit něco ze socanské kuchařky. „Co budeme vařit?“ ptá se první. „Třeba tohle, Paroubkův ptáček,“ odpovídá mu parťák. „To bude moc malý,“ odbude ho první kuchař.
● Billboardy zesměšňující Jiřího Paroubka (na snímku).Kampaň podle ČSSD (bude stát 50 milionů Kč)
28.4.2009