Klienti cestovky Blue Style opět v problémech: Místo Egypta čekárna!

Klienti CK Blue Style se znovu rozčilovali na pražském letišti. Místo pohodového startu dovolené v Egyptě celých pět hodin čekali v Praze na odlet. Cestovka po změně dopravce slibovala zlepšení. Trable ale pokračují, jen s jiným logem na letadle!
Na odlet do Marsa Alam čekala v noci na pátek i naše čtenářka Zuzana. „Nevhodný výběr cestovní kanceláře a aerolinky pokazí dovolenou ještě nemálo lidem,“ napsala. Spoj s odletem v 1:45 odstartoval o dvě a půl hodiny později, druhé letadlo se místo v 0:40 odlepilo z ranveje až v 6:17! „Čas byl odložen z technických důvodů, kdy se těsně před plánovaným odletem na letadle vyskytla technická závada,“ popsala pro Aha! mluvčí Smartwings Vladimíra Dufková s tím, že let obsloužili jiným strojem.
„Cestujícím byly poskytnuty vouchery na občerstvení a nápoje,“ dodala. Jde o další trable kanceláře Blue Style, která k 1. dubnu vypověděla smlouvu aerolince Skyline Express právě kvůli častým zpožděním. „Situace způsobená technickou závadou letadla Smartwings nás mrzí, s dopravcem jsme v úzkém kontaktu a vše s ním koordinujeme,“ uvedl mluvčí CK Blue Style Jan Kadeřábek.
O noc kratší pobyt...
Na cestovku si stěžuje i několik zákazníků, kteří mají odletět do Egypta z Ostravy 14. dubna a pobyt jim byl kvůli optimalizaci letů zkrácen o noc. „Dotčené klienty jsme s informací a návrhem řešení oslovili a za způsobené potíže se jim omluvili. Klienti měli možnost dovolenou zdarma stornovat, téměř všichni přijali návrh na zkrácení dovolené a vyplacení kompenzace, kterou získali okamžitě,“ řekl mluvčí CK Blue Style Jan Kadeřábek.