Nejlepší hlášky z pojišťoven: Tchyně vyděsila vychované morče! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 25. dubna 2024

Svátek slaví Marek, zítra Oto

Nejlepší hlášky z pojišťoven: Tchyně vyděsila vychované morče!

Popsat nehodu operátorce pojišťovny často není jednoduché.
Popsat nehodu operátorce pojišťovny často není jednoduché. (Profimedia.cz)

Každý rok nasbírají likvidátoři pojišťoven množství neuvěřitelných hlášek. Klienti se často rozepíšou a ve formuláři nejspíš realizují své potlačené spisovatelské sklony. A tak mohou »krávy spustit řetězovou reakci«, »z tchyně vystresované morče překousnout kabel« či »se figurka z šachu ukrýt před zlodějem na podlaze«.

Zápisy opravdu nejsou vymyšlené, pocházejí ze skutečných aktuálních protokolů pojišťoven Direct, Generali, Allianz a Slavia. Deník Aha! vám přeje, abyste v novém roce služby pojišťoven pokud možno nepotřebovali.

Nejlepší hlášky z pojišťoven...

„Před stádem dobytka jsem zastavil v bezpečné vzdálenosti, což však nerespektovaly felicie a fabie za mnou, takže ty krávy stejně spustily řetězovou reakci.“

„Naše morče je vychované a nikdy nic nepoškodilo. To, že prokousalo kabel, přikládám panice z návštěvy tchyně.“

„K zubaři jsem nešla, protože mě vedoucí zájezdu varovala, že budu muset platit hotově, a léčila jsem se prášky od spolucestujících. Po týdnu jsem stejně k zubaři musela, viz přiložený účet, a navíc teď mám od těch prášků rozhozená játra.“

„Svědka nehody jsem měl, ale když jsem ho požádal o svědectví v můj prospěch, řekl pouze, že má svých starostí dost a že už jednou seděl.“

„Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Při tom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.“

„V ukradeném voze naštěstí žádná zavazadla nebyla, jen mikroskop mého syna, kterého však musím nárokovat, protože je školní.“

„V obytném přívěsu byla sada nádobí, dva spací pytle, nějaké konzervy a rozehraná šachová hra. Zmizelo všechno vyjma několika pionů a střelce, kteří se skryli na podlaze.“

„S nápadem polít namrzlé sklo horkou vodou přišel soused, spoluzodpovědnost za prasklinu teď odmítá s tím, že nemyslel vařící, což stejně nebyla.“

„Zídku jsme stavěli s manželkou a synem svépomocí. I přes maximální pozornost při stavbě se přes noc zřítila na sousedův pařník. Jeho neadekvátní reakcí nám však zase naházené cihly znehodnotily sazenice kedlubnů a ředkviček.“

„Poškození laku na první pohled viditelné není, ale když přiložíte hlavu ke karoserii a podíváte se proti světlu, tak ho uvidíte.“

„Průjem nezastavilo ani živočišné uhlí, ani konzultace s delegátem.“

„Nejprve se objevil kamzík, manželka se vylekala, já uklouzl a podvrtnul jsem si kotník. Vše se odehrálo ve výšce, na kterou se vztahuje pojištění.“

„Alergie na slunce se mi rozjela už po dvou dnech, ačkoliv jsem to s dovolenou nijak nepřeháněla.“

„Voda z akvária znehodnotila perský koberec, škodu na rybičkách vám teprve vyčíslí znalec.“

„Roční kočka se přes skříň a knihovnu dostala až na garnýž, kde se však neudržela, při pádu strhla záclony a posléze i samotnou garnýž, která poranila z okna vyhlížející tchyni.“

„Škodě jsem se snažil zabránit, ale bez francouzáku se ta voda prostě zastavit nedala.“

„Okno do chalupy rozbily kroupy, ostatní bylo dílem náhodného zloděje.“

„Když auto sjelo z cesty, vyletěl jsem ven. Později mě v příkopu našla toulavá kočka.“

„V Chorvatsku jsem si půjčil skútr a vyjel na výlet. Měl jsem nehodu a v důsledku šoku se ztratil. Tak jsem si sedl u cesty a čekal, až vystřízlivím.“

Operátor: „Mohl byste mi, prosím, hláskovat své jméno?“ Klient: „E jako »erbeg«.“ (Měl na mysli bezpečnostní airbag.)

Klientka: „Chci nahlásit dopravní nehodu.“ Operátorka: „Bude to za poškozeného, nebo za viníka, či z připojištění?“ Klientka: „Chci to hlásit z povinného ručení té srnky, protože za to může ona.“ Operátorka: „To bohužel nepůjde, lesní zvěř povinné ručení nemá.“ Klientka: „Tak z pojištění mysliveckého spolku, který se o srnky stará!“

Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.