Čenský, Morávková a spol.: Teleshopping v růžové zahradě! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

pátek 26. dubna 2024

Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav

Čenský, Morávková a spol.: Teleshopping v růžové zahradě!

Jan Kanyza (64), Dana Morávková (40), Jan Čenský (50) a další. Tyhle všechny využil seriál Ordinace v růžové zahradě k tomu, aby propagovali různé výrobky nebo přímo firmy. Herci se tak museli propůjčit k teleshoppingu, který zákon v pořadech dovoluje.
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

babcahanca
04. 01. 2012 05:44

Divím se hercům, že se propůjčují k takovým lživým a stupidním reklamám. Je to vše vesměs podvod, co by herec nepochválil nějakou blbost, když dostane 50.000,-- Kč, že??

kkrampota
06. 12. 2011 09:00

Jsem typický televizní povaleč a pořád jsem si říkal,že je čas to změnit - no a Nova mne k tomu konečně dokopala, protože na ty její slátaniny = ordinace a ulice, se už opravdu nedá dívat.No a tak konečně zase na řadu přišly knížky a křížovky,protože ani ostatní programy nic moc nenabízejí...

blastr
05. 12. 2011 20:16

Předpokládám, že za tyto reklamy se točí - sponzor pořadu.
Vždycky se zasměju. Například nábytek Jamal byl, alespoň před 10 lety docela slušnej "aušus".

cestanikam
05. 12. 2011 19:43

První asi 3 roky jsem Ordinaci pravidelně sledovala a považovala ji za relativně slušný seriál. Teď už se hodně dlouho nedívám a pokud ano, jsem vesměs zklamaná. Na jednu z prvních reklam si pamatuji velmi dobře - když MUDr. Valšík s jeho vytříbeným vkusem měl "doma" složený nábytek z obchodu Jamall - nestačila jsem se divit. A obecně - nepatří to sice k tématu - nevím, zda tomu tak je, ale těch fyzických napadání mezi lékaři, které jsem stačila zaregistrovat, mi opravdu připadá trochu moc. Nebo je to snad nová běžná forma komunikace mezi vzdělanými lidmi?

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.