Jan Kanyza (64), Dana Morávková (40), Jan Čenský (50) a další. Tyhle všechny využil seriál Ordinace v růžové zahradě k tomu, aby propagovali různé výrobky nebo přímo firmy. Herci se tak museli propůjčit k teleshoppingu, který zákon v pořadech dovoluje.Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Divím se hercům, že se propůjčují k takovým lživým a stupidním reklamám. Je to vše vesměs podvod, co by herec nepochválil nějakou blbost, když dostane 50.000,-- Kč, že??
Jsem typický televizní povaleč a pořád jsem si říkal,že je čas to změnit - no a Nova mne k tomu konečně dokopala, protože na ty její slátaniny = ordinace a ulice, se už opravdu nedá dívat.No a tak konečně zase na řadu přišly knížky a křížovky,protože ani ostatní programy nic moc nenabízejí...
Předpokládám, že za tyto reklamy se točí - sponzor pořadu.
Vždycky se zasměju. Například nábytek Jamal byl, alespoň před 10 lety docela slušnej "aušus".
První asi 3 roky jsem Ordinaci pravidelně sledovala a považovala ji za relativně slušný seriál. Teď už se hodně dlouho nedívám a pokud ano, jsem vesměs zklamaná. Na jednu z prvních reklam si pamatuji velmi dobře - když MUDr. Valšík s jeho vytříbeným vkusem měl "doma" složený nábytek z obchodu Jamall - nestačila jsem se divit. A obecně - nepatří to sice k tématu - nevím, zda tomu tak je, ale těch fyzických napadání mezi lékaři, které jsem stačila zaregistrovat, mi opravdu připadá trochu moc. Nebo je to snad nová běžná forma komunikace mezi vzdělanými lidmi?