Byznysmenka Růžičková: Vejvar na prodeji použitých kalhotek
Marie Růžičková (37) evidentně nemá problém posouvat hranice svého soukromí – ani hranice, na které si troufne jen málokdo z veřejně známých žen. Manželka trenéra Vladimíra Růžičky sice už několik měsíců působí na OnlyFans, kde nabízí obsah za běžné tržní ceny, ale nyní vytáhla ještě odvážnější „produktovou řadu“. Své fanoušky překvapila slevou na předplatné a prakticky současně se objevila i na platformě Kalhotkomat, kde prodává použité spodní prádlo.
Růžičková na OnlyFans vstoupila letos na jaře a tehdy se netajila tím, že o podobném profilu uvažovala dlouho. „Spousta lidí mi ohledně toho psala, a tak jsem si řekla, proč ne. Je to věc, která je v Česku hodně kontroverzní, ale já osobně na tom nevidím nic špatného,“ uvedla už dříve na Instagramu. Dodala i důvod, proč jí to nepřipadá nijak přehnané: „Už mě to lákalo dlouho a žijeme už v jiný době. V Americe to frčí a má to každý druhý člověk, jen u nás se z toho ještě pořád dělá velký haló.“
Jenže to, co přišlo teď, je zcela jiná disciplína. Zatímco předplatné je dnes už běžně přijímaný fenomén, Kalhotkomat je platforma, která pracuje s daleko intimnějšími položkami. Uživatelky zde prodávají použité kalhotky, erotické doplňky a další obsah, který se na jméno i tvář velké části veřejných osobností příliš nehodí. Přesto se tu Marie objevila pod nickem Mary10.
„Ano, jsem, kdo si myslíš. Využij této šance, nebude to tady pořád. Nedělám to pro sebe, ale pro vás,“ uvedla ve svém profilu. Upozorňuje také na finanční stránku věci: „Pokud chceš něco speciálního, napiš, ale neodpovídám moc často a předem říkám, že to nebude levný.“
Zatímco část komentujících ji podporuje a oceňuje její otevřenost, jiní reagují velmi ostře – což ostatně Růžičková zažila i v minulosti, kdy se terčem kritiky stala dokonce její dcera. Faktem ale je, že Růžičková si za svým rozhodnutím stojí a zjevně jej považuje za běžný způsob přivýdělku v době, kdy podobné platformy sledují miliony lidí.












