Staropramen má novou reklamní tvář: Jde o hollywoodského fešáka!
Do České republiky zavítal hollywoodský herec Orlandu Bloom (46) v rámci natáčení seriálu Carnival Row. Nepohyboval se ale pouze na placu, nýbrž se rozjel na kole po celé republice a poznával nejen krásy v podobě místní přírody a architektury, ale i krásy hospodské. Jako milovník českého piva se nyní rozhodl pro významný obchod.
Strávil zde několik let a měl možnost ochutnat jak českou kuchyni, tak si i pochutnat na českém pivu. Ze všech značek ho nejvíce oslovila ta smíchovská. A proto se Orlando Bloom rozhodl stát se jejím ambasadorem. „Do Prahy jsem se zamiloval, když jsem tu pár let žil a pracoval. Je to nádherné město plné úžasných lidí, ale pokud jde o pivo, je těžké je uspokojit. Staropramenu se to daří již více než sto let, což naznačuje, jak je dobrý,“ cituje britského herce server expres.cz.
Pirát na pivu: Orlando Bloom v Praze zašel na véču do hospody!
Kampaň se natáčela kde jinde než v Praze. Bloom je mimo jiné známý tím, že když na něco kývne, spolupráce je z jeho strany skutečně poctivá. I v případě spolupráce s pražským pivovarem se rozhodl jít více do hloubky, a bude proto probádávat i historii Staropramenu sahající až do roku 1867.
Elizabeth Kopecká: Na její koncert přišel Orlando Bloom. Jsou stále v kontaktu?
Svůj vřelý vztah k Praze a jejímu pivu by měl popisovat v reklamních spotech, v nichž odhalí i některá dosud neznámá fakta o pivovaru. „Orlando je pro Staropramen ideálním partnerem: je to mistr svého oboru, stejně jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah,“ vyjádřila se k slibné spolupráci Debbie Macková, ředitelka pivních značek Molson Coors pro Evropu.