Dabérka Dagmar Čárová: Musela jsem se praštit do hlavy, než jsem si začala s Olivou!
Jméno Dagmar Čárová (56) je v českém dabingu pojem a jen stěží si bez něj dokážeme zahraniční seriály a filmy vůbec představit. V poslední době můžeme tuto sympatickou herečku vidět i v úspěšném televizním seriálu Policie Modrava, kde ztvárnila recepční stále shánějící toho pravého muže. Jak je na tom v tomto ohledu doopravdy a proč už zhruba rok nedabuje, nám herečka prozradila speciálně pro Nedělní Aha!.
V Modravě hrajete ženu, která má smůlu na chlapy. Jak je tomu ve vašem případě?
„V seriálu hraju opravdu paní, která má pech na muže, ale mě se to netýká. Mám spokojené manželství, jsem v něm ráda, šťastná a myslím, že můj muž splňuje představy, jaké jsem kdysi měla. Takže se tím totálně liším od této postavy.“
Musím připomenout, že váš manžel je herec Petr Oliva. Jak a kdy jste se vlastně seznámili?
„Stalo se tak v divadle při hře Krysař a za velmi dramatických okolností. Hrála jsem Agnes, on krysaře a při premiéře jsem si rozbila hlavu. Odvezl mě na Bulovku, kde mi hlavu sešili, a od té doby to mezi námi funguje. Kolegové a kolegyně sice sázeli na to, že spolu dlouho nevydržíme, ale všechny sázky přišly vniveč. V lednu jsme oslavili třicet společných let.“
Tak to už je na diplom.
„Skoro.“ (smích).
Recepční v Modravě hrajete podle skutečné postavy. Poznala jste dotyčnou ženu osobně?
„Ne, ale pan režisér mi o ní vyprávěl. Byla recepční v hotelu, kde jsme točili. Znali ji tam, a tím pádem se ke mně chovali jako ke kolegyni, která ji vlastně zastupuje. recepci mě zasvětili byli vstřícní.“
Vaše jméno zná díky dabingu v republice snad každý. Máte ponětí, kolika filmům a seriálům jste propůjčila svůj hlas? Vedete si nějakou statistiku?
Nikdy jsem to nepočítala. Ale od těch 90. letech jsem byla snad ve všech seriálech, které hýbaly světem. Manuela, Esmeralda, Melrose Place. Lidé tím žili, stačilo někde promluvit a okamžitě reagovali. Jé, to je ta z Melrose Place. Byly to krásné chvíle ai báječná parta lidí. Pracovali jsme od rána do večera, tenkrát se ještě dělaly dialogy, dnes už každý dabuje sám.