Tohle všechno vezou s sebou!
PRAHA – Přípravy na EURO vrcholí, už za týden zvednou fotbaloví reprezentanti kotvy a vyrazí do Rakouska rvát se o titul fotbalových králů Evropy. Dolaďuje se sportovní forma, ale nejen ta. Taky vybavení už se kompletuje. Hráči postupně fasují všechno, co se jim na turnaji může hodit, v čem můžou dělat parádu, bez čeho se neobejdou.
Velký průzkum deníku Aha! v taškách fotbalových reprezentantů. A věřte, mají tam mraky věcí za miliony korun!
A věřte – jsou to mraky věcí! Deník Aha! spočítal, že každý reprezentant obdrží novou výbavu za téměř 200 tisíc korun! To vše zdarma, pochopitelně. Pro 23 reprezentantů, trenéry, vedení a doprovod…
Největší díl výbavy dodává Puma, smluvní partner národního týmu. Jen fotbalová výbavička – všechna ta trika, trenky, stulpny, bundy a převlečníky, kterou měl deník Aha! k dispozici na focení, vážila po vybalení z obalů 15,5 kila!
Puma se ale tentokrát postarala také o oblečení na volný čas, a protože v Seefeldu nabízejí povyražení zejména golfové greeny, hráči přebírali oblečení hlavně z golfové kolekce značky.
Značka Steilmann se pak tradičně postarala o společenský oděv, její návrháři pro letošek zvolili černé šaty s hypermoderní úzkou vázankou.
Kopačky? Každý pes jiná ves
PRAHA – Ach ovšem, to nejdůležitější nesmíme zapomenout – kopačky! U národního týmu má ve výběru svého pracovního nástroje každý volnou ruku, a tak v týmu najdete hned čtyři značky!
Vládne Nike a adidas – první značku vyznávají třeba Koller, Baroš, Fenin, Matějovský, Sionko anebo Polák, třem pruhům věří třeba Čech, Ujfaluši, Grygera, Galásek, Vlček, anebo Svěrkoš. Kopačky od Pumy, hlavního dodavatele národního mužstva, nosí jen duo Rozehnal, Kováč, ale kope v nich třeba i kouč Brückner. A bílou vránou je Jankulovski, jenž nosí »kopny« italské značky Lotto.
A teď pozor – ceny a počet. „Každý hráč si bere zhruba tři až pět párů lisovek a stejně tolikatery »kolíky«. Ale jsou i hráči s vyššími nároky. Vzpomínám si, že Nedvěd měl na posledním mistrovství světa v Německu od každého druhu dvanáct párů!“ říká masér nároďáku Eda Poustka.
Zprůměrováno – osm párů bot při orientační ceně 5000 Kč za pár = 40 000 Kč! Reprezentanti ovšem kopačky fasují od výrobců zdarma, v rámci osobních reklamních smluv.
Nároďák kopeza Barcelonu
PRAHA – Jestli tahle partička zahraje na mistrovství Evropy alespoň tak slušně, jak jim to sekne, jsou Češi jednou nohou přinejmenším v semifinále.
Fotbalový nároďák nafasoval obleky, košile, kravaty i ponožky od společnosti Steilmann Praha a nyní je vskutku reprezentačním týmem.
Minulé pondělí si hráči přebrali první část, včera, po návratu ze sosutředění v Korutanech doplňky. „Jsem moc spokojený. Černou mám rád, víc se ke mně hodí,“ liboval si trenér Karel Brückner. Elegán, obleky umí nosit jako nikdo z hráčů. Po operaci navíc shodil deset kilo, opadlo mu bříško… „Cítím se teď lépe,“ svěřil se při zkoušení.
Reprezentanti na EURO obléknou černé obleky značky STONES s trefným fotbalovým názvem – Barcelona. Až vyběhnou poprvé v Basileji na trávník, dostanou se komplety do prodeje v limitované sérii pod názvem »EURO 2008«.
A v čem jít na golf?
PRAHA – Aby si fotbalisté měli v čem vyjít v Seefeldu na partičku golfu anebo si jen tak do města sednout do kavárny, o to se rovněž postarala Puma. Hráče vybavila vlastně kompletní kolekcí Puma Golf, která obsahuje trička s límečky, dva golfové svetry i vestu, světlé a tmavé kalhoty (dlouhé i tříčtvrteční), vycházkovou bundu, boty a sandály. De facto jen bag s holemi musí mít každý svůj…