Šarapovová jako Marilyn: Továrna na peníze
MELBOURNE – Kam se hrabou sestry Williamsovy, dokonce i Federer může jen závidět! Suverénní jedničkou na marketingovém poli je mezi tenisty Ruska MARIA ŠARAPOVOVÁ (20).
Čerstvá vítězka grandslamového Australian Open obecně nemá mezi ženami-sportovkyněmi konkurenci!
Je na titulních stránkách módních časopisů. Minulý týden se v Singapuru dražily ručníky a prostěradla z jejího hotelového apartmá! Marilyn Monroe světového sportu. Ano, to je Šarapovová.
„Někdy je toho blázince kolem mě až moc, protože já jsem přece tenistka. Posuzujte mne podle toho, jak hraji, ne jak vypadám,“ mračila se ruská Máša. Ale byla to zloba jen na oko. Dělá jí to moc dobře. Je slavná a pekelně bohatá. Mezi sportovkyněmi je největším reklamním tahákem, loni vydělala 23 milionů dolarů (402,5 mil Kč)! Do portfolia jejích sponzorů patří i těžké kalibry – Nike, Sony Ericsson, Pepsi, Canon, Microsoft, Colgate-Palmolive, Motorola, Honda, mnohé další společnosti nepočítaje. Všichni za hezký úsměv vedle výrobku sypou do Rusky své zlaťáky.
A to je i jeden z důvodů, proč Maria přestala ignorovat Fed Cup a najednou hodně touží po reprezentaci své země. „Nemůžu se dočkat, až nastoupím v Izraeli,“ řekla krátce po triumfu na Australian Open. Hm, to určitě...
Důvod její aktivity je totiž prozaický. Bez reprezentační čárky nemůže na olympiádu do Pekingu, z čehož jsou její sponzoři na infarkt. Proto tlačí na ruskou federaci a proto si Šarapovová odbude svoji premiéru už tento víkend. Spoty, jak přiváží nové výrobky do Číny, už jsou připraveny...!
Nahá pro Playboy? Snad...
MELBOURNE – Nechala by se fotit nahá? Jednoznačné »NE« Maria neřekla! „Zatím jsem nedostala od Playboye nabídku,“ smála se. Se stydlivostí problém nemá, prý jí nevadí, že si její plakáty věší doma na zeď osamělí důchodci. „Sice mám při té představě trochu husí kůži, ale proč ne? Do toho, chlapi, klidně si mne tam pověste,“ vyzvala všechny sibiřská krasavice.
Autor: (as)