Soutěžte s Aha! o zájezdy – Vyražte do Disneylandu!
Může to být zážitek na celý život. K tomu, abyste jej dosáhli, přitom stačí málo. Stačí se jen zapojit do srpnové soutěže deníku Aha!.
Pravidla soutěže
-
Termín soutěže: 2. srpna 2010 – 24. srpna 2010.
-
Soutěž je rozdělena celkem na 23 hracích kol, kdy každý hrací den probíhá jedno soutěžní kolo. Soutěž je dále rozdělena na 5 soutěžních částí, a to tak, že 1. soutěžní část probíhá od 2.8.2010 do 6.8.2010, 2. soutěžní část probíhá od 7.8.2010 do 9.8.2010 3. soutěžní část probíhá od 10.8.2010 do 14.8.2010, 4. soutěžní část probíhá od 15.8.2010 do 19.8.2010, 5. soutěžní část probíhá od 20.8.2010 do 24.8.2010. Z došlých správných odpovědí bude za každé soutěžní kolo vybrán 1 výherce dle následujících pravidel, který získá voucher na zájezd do zábavního parku pro 2 osoby.
Účastníci soutěží během každého soutěžního kola:
a) 1. soutěžní části o voucher pro 2 osoby do Disneylandu ve Francii
b) 2. soutěžní části o voucher pro 2 osoby do Marinelandu ve Francii
c) 3. soutěžní části o voucher pro 2 osoby do Europarku v Německu
d) 4. soutěžní části o voucher pro 2 osoby do Legolandu v Německu
e) 5. soutěžní části o voucher pro 2 osoby do Tropického Ostrova v Německu
Princip soutěže:
V deníku Aha! od pondělí do soboty a v Nedělním Aha! budou zveřejňovány kupóny obsahující soutěžní a tipovací otázky. Soutěžní otázka bude pro každý den, resp. pro každé soutěžní kolo jiná. Tipovací otázka bude jiná pro každou soutěžní část.
Kartu s odpovědí na soutěžní otázku a s odpovědí na tipovací otázku:
a) která pro 1. soutěžní část zní „Kolikrát se vejde hmotnost jednoho CD z edice Aha! do hmotnosti 1.000 ks periodika Aha! ze dne 13.7.2010.“
b) která pro 2. soutěžní část zní „Kolikrát se vejde hmotnost jednoho CD z edice Aha! do hmotnosti 1.000 ks periodika Aha! ze dne 25.7.2010.“
c) která pro 3. soutěžní část zní „Kolikrát se vejde hmotnost jednoho CD z edice Aha! do hmotnosti 1.000 ks periodika Aha! ze dne 29.7.2010.“
d) která pro 4. soutěžní část zní „Kolikrát se vejde hmotnost jednoho CD z edice Aha! do hmotnosti 1.000 ks periodika Aha! ze dne 2.8.2010.“
e) která pro 5. soutěžní část zní „Kolikrát se vejde hmotnost jednoho CD z edice Aha! do hmotnosti 1.000 ks periodika Aha! ze dne 6.8.2010.“
odstřihněte, vložte do obálky a pošlete nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne zahájení soutěžního kola, v němž byl příslušný kupón vydán, na adresu: RINGIER ČR a.s., marketingové oddělení, Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7. Obálku označte heslem „Velká letní soutěž Aha!“. Pro určení, zda byl soutěžní kupón odeslán včas, je rozhodující datum na poštovním razítku. RINGIER ČR a.s. neodpovídá za nedoručení soutěžního kupónu.
Aby byl soutěžní kupón platný, musí mít správně vyplněnou odpověď na soutěžní otázku, dále musí obsahovat kontaktní údaje soutěžícího a odpověď na tipovací otázku. Pořadí výherců určíme podle přesnosti v odpovědi na tipovací otázku.
Jak zjistíme správnou odpověď na tipovací otázku, se kterou budeme porovnávat Vaše odpovědi?
1. Výsledek zjistíme pomocí experimentu, který provedeme za účasti notáře, jenž o výsledku experimentu vyhotoví notářský zápis. Tento výsledek bude pro vyhodnocení soutěže a správnosti odpovědí rozhodující a bude publikován na internetových stránkách www.ahaonline.cz spolu se zveřejněním jmen výherců dané soutěžní části.
2. Zvážíme hmotnost jednoho kusu CD z edice Aha! „Veselé pohádky“ včetně pošetky s přesností na desetiny kilogramů.
3. Zvážíme hmotnost 1.000 ks periodika Aha!, a to pro 1. soutěžní části periodika Aha! ze dne 13.7.2010 včetně všech příloh, pro 2. soutěžní části periodika Aha! ze dne 25.7.2010 včetně všech příloh, pro 3. soutěžní části periodika Aha! ze dne 29.7.2010 včetně všech příloh, pro 4. soutěžní části periodika Aha! ze dne 2.8.2010 včetně všech příloh a pro 5. soutěžní části periodika Aha! ze dne 6.8.2010 včetně všech příloh. Vážení proběhne vždy s přesností na desetiny kilogramů.
4. Veškeré vážení bude probíhat v místnosti s běžnou pokojovou teplotou a vlhkostí.
5. Vypočteme, kolikrát se hmotnost 1 CD vejde do hmotnosti 1.000 ks periodika Aha! ze dne stanoveného shora uvedeným bodem 3. pro dané soutěžní kolo.
6. Výsledné číslo zaokrouhlíme na dvě desetinná místa. Jde nám o matematickou přesnost, tzn. nezaokrouhlujeme výsledek na celá čísla.
Výherci budou uveřejnění na webu www.ahaonline.cz nejpozději do 10 dnů ode dne ukončení příslušné soutěžní části. Výherce bude kontaktován telefonicky marketingovým oddělením nejpozději do jednoho týdne od vyhlášení výsledků.
V případě, že po vyhodnocení soutěžních kupónů v rámci 1 soutěžního kola bude mít více než jeden soutěžící správně vyplněný kupón a stejnou odpověď na tipovací otázku, která bude zároveň nejblíže pravdě, bude soutěž v rámci tohoto soutěžního kola pokračovat pouze mezi těmito soutěžícími, a to vědomostním kvízem, jehož pravidla upřesníme do 14.9.2010 na webu www.ahaonline.cz.
Výhra bude výherci nejpozději do 3 týdnů od ukončení soutěže zaslána poštou na adresu, kterou soutěžící uvedl v kontaktních údajích na soutěžním kupónu, ledaže výherce emailem zaslaným na adresu marketing@ringier.cz požádá nejpozději do 13 dnů ode dne ukončení příslušného soutěžního kola, které výherce vyhrál, o osobní předání. Takovéto osobní předání se pak uskuteční v čase a místě určeném společností RINGIER ČR a.s.
3. Organizátorem soutěže je společnost RINGIER ČR a.s. Soutěže se mohou zúčastnit fyzické osoby s trvalým pobytem v České republice, starší 18-ti let. Účastí v soutěži – tzn. odesláním soutěžního kupónu organizátorovi akceptuje soutěžící tato pravidla soutěže a zavazuje se je dodržovat.
Účastí v soutěži dále projevuje každý účastník soutěže souhlas s publikováním svého jména, bydliště a fotografie v deníku Aha!, v Nedělním Aha! a na webových stránkách www.ahaonline.cz. V případě výhry dává účastník souhlas s tím, že společnost RINGIER ČR a.s. je oprávněna zpracovávat jako správce osobní údaje účastníka soutěže poskytnuté v rozsahu jméno, příjmení, odpověď na soutěžní otázku, telefonní číslo a adresa, eventuelně jiné účastníkem soutěže sdělené kontaktní údaje, za účelem realizace soutěže a rovněž k marketingovým aktivitám společnosti RINGIER ČR a.s. Tyto osobní údaje jsou poskytovány na dobu neurčitou a účastník soutěže je oprávněn tento souhlas kdykoli písemně odvolat. Účastník soutěže má právo na přístup ke svým osobním údajům.
Organizátor si vyhrazuje právo posoudit sporné situace vzniklé v průběhu soutěže. Nevyzvednou-li si výherci výhry, či neposkytnou-li součinnost k tomu, aby jim výhry mohly být řádně předány nejpozději do dvou měsíců ode dne ukončení soutěže, propadají výhry ve prospěch organizátora soutěže. Výhry v soutěži nelze vymáhat soudní cestou. Ze soutěže jsou vyloučeni zaměstnanci společnosti RINGIER ČR a.s. a jejich rodinní příslušníci.