Budoucnost podle Škody: Ještě ale nemá jméno... | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

sobota 12. října 2024

Svátek slaví Marcel, zítra Renáta

Budoucnost podle Škody: Ještě ale nemá jméno...

Koncept Škoda Vision D, hlavní tahák české automobilky na autosalonu v Ženevě, v celé svojí kráse.
Koncept Škoda Vision D, hlavní tahák české automobilky na autosalonu v Ženevě, v celé svojí kráse. (Škoda Auto, ČTK – René Fluger)

Nové logo, nový koncept. Česká automobilka Škoda Auto vstupuje do zcela nové éry.

A den před zahájením světového autosalonu v Ženevě během slavnostního večera koncernu Volkswagen veřejnosti poprvé ukázala, kudy se její kroky budou ubírat. Jako důkaz má posloužit studie s pracovním názvem Škoda Vision D.

Posloužit má především jako náhled do blízké budoucnosti – představovat má rozšíření modelové řady a důraz klade především na design a prostor. Automobilka neuvedla žádné technické specifikace, velikostně by se ale tento koncept měl zařadit mezi fabii a octavii.

Podle zákulisních informací by se přímo tento model neměl dočkat sériové výroby. Je však pravděpodobné, že některé designové prvky – například zúžené přední světlomety, či tvar masky chladiče – u budoucích modelů opravdu uvidíme. „Škoda se postupně mění. A je to vidět,“ řekl ve slavnostním projevu Jürgen Stackmann, člen nejvyššího vedení automobilky.

Už několik měsíců se veřejně mluví o tom, že se česká automobilka musí vymezit vůči koncernovým »bratrům« Audi a Volkswagenu, kterým začala ubírat zákazníky. Ještě letos na trh uvede model menší než fabia s cenou pod 200 tisíc korun.



Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.