Budoucnost podle Škody: Ještě ale nemá jméno...
Nové logo, nový koncept. Česká automobilka Škoda Auto vstupuje do zcela nové éry.
A den před zahájením světového autosalonu v Ženevě během slavnostního večera koncernu Volkswagen veřejnosti poprvé ukázala, kudy se její kroky budou ubírat. Jako důkaz má posloužit studie s pracovním názvem Škoda Vision D.
Posloužit má především jako náhled do blízké budoucnosti – představovat má rozšíření modelové řady a důraz klade především na design a prostor. Automobilka neuvedla žádné technické specifikace, velikostně by se ale tento koncept měl zařadit mezi fabii a octavii.
Podle zákulisních informací by se přímo tento model neměl dočkat sériové výroby. Je však pravděpodobné, že některé designové prvky – například zúžené přední světlomety, či tvar masky chladiče – u budoucích modelů opravdu uvidíme. „Škoda se postupně mění. A je to vidět,“ řekl ve slavnostním projevu Jürgen Stackmann, člen nejvyššího vedení automobilky.
Už několik měsíců se veřejně mluví o tom, že se česká automobilka musí vymezit vůči koncernovým »bratrům« Audi a Volkswagenu, kterým začala ubírat zákazníky. Ještě letos na trh uvede model menší než fabia s cenou pod 200 tisíc korun.