Miloslav Kakos: Naletěl telefonistce! Musí zaplatit 46 048 Kč!
BENÁTKY N. J. – Podnikáte a chtěli byste o sobě dát vědět co nejvíce lidem? Pak buďte obezřetní k nabídkám katalogových firem, ať nenaletíte jako učitel autoškoly Miloslav Kakos z Benátek nad Jizerou. Ten zřejmě přijde skoro o padesát tisíc.
Podnikáte a chtěli byste o sobě dát vědět co nejvíce lidem? Pak buďte obezřetní k nabídkám katalogových firem, ať nenaletíte jako učitel autoškoly Miloslav Kakos z Benátek nad Jizerou. Ten zřejmě přijde skoro o padesát tisíc...
„Volala slečna, která se představila jako zástupce společnosti EO Servis, a nabízela mi za 1250 korun zařazení kontaktu do katalogu dotovaného Evropskou unií,“ popisuje Miloslav Kakos, který na nabídku nakonec kývl.
„Přes mail jsem poslal objednávku. Za nějaký čas mi ale přišla faktura na víc než osm tisíc,“ popisuje Miloslav. Telefonistka ho totiž »zapomněla« upozornit na to, že kromě zápisného 1250 korun musí platit každý měsíc ještě 2500 korun jako udržovací poplatek.
„Když jsem to zjistil, rozhodl jsem se službu zrušit. Poslali mi ale fakturu na 46 048 Kč. Jde o pokutu za zrušení,“ dodává Miloslav. Stejně jako on už na fintu společnosti naletěly více než tři stovky lidí. Společnost EO Servis se však brání: „Vyšetřování neprokazuje něčí vinu,“ uvádí mluvčí společnosti David Vlk.
Jak nenaletět?
-
Nikdy nepodepisujte nic, čemu nerozumíte.
-
Vždy si velmi pečlivě přečtěte i to, co vám bylo vysvětleno ústně.
-
A to i v případě, že objednáváte službu mailem.
-
Pokud něčemu nerozumíte, nechte si poradit. Ale ne zástupcem firmy, která s nabídkou přišla.