Co se dělo v kabině: Kopilot zablokoval kapitánovi dveře!

Letadlo odstartovalo z Barcelony v 10:01 minut, tedy s půlhodinovým zpožděním, které ale způsobilo přetížení letiště, nikoli technická závada. Všechno ze začátku vypadalo na pohodový standardní let…
Prvních dvacet minut probíhala podle záznamu v kabině normální konverzace. Vyšetřovatelé ji popisují jako srdečnou a vstřícnou.
● Následně pilot informuje kopilota o přistání v Düsseldorfu, Lubitzovy odpovědi najednou začínají být úsečné.
● Pilot Patrick Sondheimer žádá kopilota, aby převzal kontrolu nad strojem. ● Je slyšet, jak křeslo popojíždí dozadu a jak se zavírají dveře. Vypadá to, že pilot odešel na toaletu.
● Krátce nato kopilot aktivuje tlačítka na letovém monitorovacím systému a zahajuje klesání. Tento krok nejde udělat náhodou, musel ho provést úmyslně.
● Sondheimer se vrací zpátky do kabiny, do které se však nemůže dostat. Několikrát žádá Lubitze přes video- -intercom, aby ho pustil do kabiny.
Andreas Lubitz se neměl za knipl airbusu Germanwings vůbec dostat: Léčil se u…
Celý článek● Pilot klepe na dveře. Neozývá se žádná odpověď, je slyšet jen Lubitzův klidný dech.
● S letadlem se opakovaně snaží spojit kontrolní věž v Marseille.
● Kontrolní věž žádá pilota, aby zadal tísňový kód 7700. Znovu nepřichází žádná odpověď a letadlo dostává prioritu pro přistání.
● Kontrolní věž žádá ostatní letadla, aby zkusila letadlo kontaktovat rádiem. Žádná odpověď.
● Je slyšet zvuk alarmu, který varuje před blížící se zemí. Ozývají se hlasité rány, jak se pilot snaží vyrazit dveře.
● Před osudným nárazem je slyšet ještě jedna rána, kdy letadlo patrně zavadilo o zem, než se rozstříštilo o svah. Výkřiky pasažérů byly podle vyšetřovatelů patrné až v posledních několika vteřinách.