Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
2
/
8
Prohlédnout znovu
Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
Praga Piccolo Nejrozšířenější typ vozu na Československém předválečném trhu. Vyráběl se v 36 sériích od roku 1924 do roku 1941.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Golden Tímto bourákem z roku 1935 jezdil Edvard Beneš.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Originální je přední zavěšení tlumičů i zadní uložení tlumičů, které je mezi převodovkou a motorem, což standardně u formulových vozů, nebývá.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Grand Vozem z roku 1918 jezdil T. G. Masaryk.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Jan Effa
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Pohled do kabiny sporťáku.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Moderátorka Vítová: Konec na Nově
Ornella rozhodla o osudu závislé sestry: Drsná slova mámy Moniky
Alex bouchla do stolu! Všechno pryč po Mynářovi
Josef Laufer (†84): Poslední fotka jeho života a nedopitá lahev
Lela Vémola na útěku: Nechci mu dělat zle, tvrdí o Karlosovi
Brodská nemůže za mámou! Na vině je zákeřný virus