Zděšení zavládlo v rodině Ivety Bartošové (48). Taxikář Daniel C. (†25), který byl minulý čtvrtek brutálně zavražděn ve svém služebním voze a nalezen v pražské Uhříněvsi, byl zpěvaččiným vzdáleným příbuzným!Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
V Bibli není žádný záznam o tom, že Ježíš by někdy doslovně řekl: „Já jsem Bůh.” To však neznamená, že tomu tak není a že to On sám nehlásal. Kupříkladu Ježíšova slova v evangeliu Janově 10:30: „Já a Otec jsme jedno." Na první pohled se možná nezdá, že tento výrok obsahuje tvrzení, že je Bohem. Všimněme si ale reakci Židů na tenhle výrok: „Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh.” (Jan 10:33) Židé pochopili Ježíšův výrok jako tvrzení, že je Bůh. V následujících verších Ježíš Židy nepřesvědčuje například tím, že by řekl: „Já nejsem Bůh”. To naznačuje, že Ježíš skutečně chce říct, že je Bohem, kdy říká: „Já a Otec jsme jedno”. Jan 8:58 je další příklad. Ježíš říká: „Amen, amen, pravím vám, dříve než se Abraham narodil, já jsem.” A reakce Židů je taková, že berou kamení a chtějí Ježíše kamenovat (Jan 8:59). Proč by Židé chtěli Ježíše kamenovat, kdyby neřekl něco, o čem oni byli přesvědčeni, že je to rouhání, jmenovitě, že o sobě tvrdil, že je Bůh?
Jan 1:1 říká, že „to Slovo bylo Bůh”. Jan 1:14 hovoří, že „Slovo se stalo tělem”. To jasně naznačuje, že Ježíš je vtěleným Bohem. Skutky 20:28 říkají: „Dávejte pozor na sebe i na celé stádo, abyste byli pastýři Boží církve, kterou si Bůh získal krví svého vlastního Syna.” Kdo si získal církev svou vlastní krví? Byl to Ježíš. Skutky 20:28 říkají, že Bůh si získal svou církev vlastní krví. A proto je Ježíš Bůh!
Tomáš, učedník, vyhlašuje o Ježíši: „Můj Pán a můj Bůh.” (Jan 20:28) Ježíš jej neopravuje. Titus 2:13 nás povzbuzuje, abychom očekávali příchod našeho Boha a Spasitele – Ježíše Krista (také v 2. Petrův 1:1). V listě Židům 1:8 Otec vyhlasuje o Ježíši: „O Synovi však: Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo práva je žezlem tvého království.”
V Zjevení anděl přikazuje apoštolu Janovi, aby uctíval jediného Boha (Zjevení 19:10). Několikrát je Ježíš v Písmu uctíván (Matouš 2:11; 14:33; 28:9,17; Lukáš 24:52; Jan 9:38). Nikdy nekárá lidi, že jej uctívají. Kdyby Ježíš neb
"„Dominika, se kterou měl Daniel tříletou dceru, je příbuzná nevlastní matky Rychtářovy snachy Evy." Tedy kam se na retardované redaktory AHA hrabe Jára Cimrman ve své hře Záskok