Nízké ceny a exkluzivní zboží - Lidl byl zvolen Obchodníkem roku 2008

PRAHA – V prestižní soutěži, které se zúčastnily všechny velké supermarkety působící na českém trhu, vyhrál titul Obchodník roku 2008 řetězec Lidl.
V prestižní soutěži, které se zúčastnily všechny velké supermarkety působící na českém trhu, vyhrál titul Obchodník roku 2008 řetězec Lidl. A čeho si spotřebitelé, kteří Lidl pasovali na vítěze, právě na tomto obchodě nejvíc cení? Hlavně nízkých cen a nabídky zboží, které jinde neseženete.
Obchodní řetězec Lidl si nakupující také chválí díky častým akcím a hlavně kvůli sortimentu, který žádné jiné obchody nenabízejí. Jde totiž o zboží určené pro německý trh, které se zároveň s distribucí do Německa nabízí i u nás.
Výsledky ankety: Kdo je nejlepší?
-
obchodník: Lidl
-
hypermarket: Tesco
-
supermarket: Albert
-
diskont: Lidl
-
drogerie: Teta
-
hobbymarket: OBI
-
elektro: Electro World
-
prodejce nábytku: IKEA
-
prodejce textilu: Adidas
-
prodejce obuvi: Baťa
-
čerpací stanice: Shel
-
internetový obchod: Alza.cz
Co lidé oceňují na supermarketech
-
Lidl: Nízké ceny, zboží z Německa, které jinde neseženete.
-
Tesco: Široká nabídka potravin, akční nabídky.
-
Kaufland: Nízké ceny, nabídka ovoce, zeleniny.
-
Hypernova: Velký počet otevřených pokladen, igelitky zdarma.
-
Penny Market: Nízké ceny.
-
Billa: Velké pokrytí po republice.
-
Globus: Nejlepší maso a uzeniny.
Co lidem vadí na supermarketech
-
Tesco: Nepřehledné řazení zboží.
-
Kaufland: Úzké uličky, fronty u pokladen.
-
Albert: Dlouhé fronty u pokladen, neochota personálu.
-
Penny Market: Nedostatečná nabídka ovoce, zeleniny.