Krampolová o manželovi Jiřím: OPUSTÍ JI KVŮLI CHLASTU?! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 25. dubna 2024

Svátek slaví Marek, zítra Oto

Krampolová o manželovi Jiřím: OPUSTÍ JI KVŮLI CHLASTU?!

Abstinovala, aby se zbavila závislosti na alkoholu a lécích tlumících bolest. Až nyní Hana Krampolová (56) přiznala, že ji k tomuto razantnímu kroku dovedl strach ze ztráty manžela! Jiří Krampol (79) totiž ztratil trpělivost s jejími alkoholovými excesy.
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

valitarek5...@...
19. 02. 2020 11:10

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

illenne
27. 06. 2018 20:48

Pustila jsem si to video, takže dost zvláštní její verbální projev . Prý si koupila nové oblečení, ale vypadá v tom jak stará mladá. V pražských obchodech je tolik nádherného oblečení a ona přišla v black end white. Divím se, že ji někdo obsadí byť pro malou roli, byla i jako kmotra otevření nového baru

Ewwa
27. 06. 2018 15:50

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

oldedek
27. 06. 2018 12:25

Krampoul alias Krumpolec je asi hodný, moc hodný člověk ...

Labello
27. 06. 2018 09:04

Bohužel ji opravdu neopustí, i když by to bylo asi nejlepší řešení, pro oba. Pan Krampol by měl klidný a hlavně důstojný podzim života a Hance by (snad) pomohli v nějaké léčebně. Jenže Jiří za svou ženu cítí jakousi zodpovědnost, takže tu káru spolu potáhnou dál - piju jen trošku - nepiju vůbec - mám to pod kontrolou...a on to osud nějak za ně vyřeší. Ale veselé to nebude.

aveneta
27. 06. 2018 08:56

No...on ani Krampol nebyl svatoušek i v jiných směrech...ale on je rozdíl mezi tzv. pijákem a alkoholikem a ta jeho manželka již překročila hranici alkoholismu.... pokud by se toho opravdu chtěla zbavit musí zcela abstinovat s alkoholem, což je podobné i na závislosti na kouření...buď totální untrum, což musí chápat mozek, nebo je to v ***i...

hajne
27. 06. 2018 08:39

xxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx­xxxxxx

robin5
27. 06. 2018 08:38

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

qwertina
27. 06. 2018 10:30

robin5
27. 06. 2018 08:37

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

hajne
27. 06. 2018 08:35

Redaktore to nemáte co psát? Proč nám ser..e pořád tuhle profláknutou rodinu kdo je na ně zvědaví. Je vidět že nemáte co psát. Ještě že nepíšete o těch magorech v rodině Slováčka to je to samé.

13352
27. 06. 2018 07:11

to bude asi nezapomenutelný počin naší kine­mato­grafi­e...­.Kame­ňák a přímo herecká elita

kozinozka
27. 06. 2018 13:14

Kameňák měl své diváky a mít je zase bude /i když já to nejsem /, a Hance to asi pomůže.
Když fetoval princ Harry, tak ho jeho otec odvezl na pár dnů do léčebny, aby "viděl". I takové věci můžou pomoci.

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.