Kriminálka se vrátila na místo činu! Do pražské Uhříněvsi, kde před 11 dny tragicky zemřela Iveta Bartošová (†48). Vyšetřovatelka a její asistent provedli přesnou rekonstrukci zpěvaččiny poslední cesty. A jejich pátrání bylo úspěšné. Zjistili, že existuje člověk, který by mohl vnést světlo do případu Ivetiny záhadné smrti. Například, kam se poděl košík, na který upozornil už včera deník Aha!, a po němž se nyní intenzivně pátrá.Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Jen tak pro zajímavost žádné hnací železniční vozidlo se neřídí samo osobě .V modernějších strojích jde sice provést různá nastavení jako například maximální rychlost vozu ale aby vlak bez strojvedoucího jen tak jel sám to nejde už jen z důvodu tak zvaného tlačítka bdělosti na který musí strojvedoucí vlaku klepnout po určitých vteřinových intervalech . Pokud by tak neučinil po několika vteřinách by byl upozorněn zvukovým signálem na stanovišti strojvedoucího signálem na opakující klepnuti do tlačítka bdělosti pokud by tak opětovně neučinil deaktivoval by se pohon motoru a spustili by se okamžitě brzdy stejně tak by došlo k zablokování některých ovládacích prvku které před novým startem musí strojvedoucí odblokovat . Ještě spět ke tlačítku bdělosti kterému čeští strojvedoucí říkají hantýrkou ŽIVÁK toto technické zabezpečení slouží důvodu nevolnosti strojvedoucího případě srdečního infarktu , mikrospánku atd. Pro zajímavost je možné si i s CITY ELEFANTEM i zajezdit v TRAINZ SIMULÁTORU kde je plně realisticky funkční ovládací puld celého hnacího vozu . Virtuální 3D model stroje který usmrtil zpěvačku Ivetu Bartošovou je velice zdařilí a jé možné si takový model stáhnout zdarma do simulátoru . Stejně tak existuje i postavená virtuální trať Z Prahy hl.nádraží do Českých Budějovic a nechybí tam ani osudný přejezd a koleje v oblouku kde zpěvačka zahynula .