Jeden by si myslel, že když se jde podívat na hru do Národního divadla, dočká se jisté kvality. Stejně uvažoval i moderátor Pavel Poulíček (50). Nakonec ale musel i s dcerou divadlo opustit.Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Klasika ať již od Shakespeare nebo Smetany či Dvořáka by se neměla prznit. V Moravském divadle jsem byl na Prodané nevěstě.
Podotýkám, že již v minulém období. Scéna v pozadí kulisa s mrakodrapy, kecal v koženém sáčku s koženým kufříkem a kovbojským kloboukem. To je něco co tam prostě nepatří.
V roce 1966 jsem byl jako student v Londynskem Old Vicu na predstaveni Hamleta. Bylo to uzasne a nesmirne silne predstaveni. Neskutecny zazitek. V zaveru predstaveni bylo ale jeviste pokryto zbytky po vynikajici sermirske bitve a navic jeste necim daleko horsim ( nasledky jedu, ktery ve vine vypije kralovna Gertruda). To by nas divak jen tezko unesl. Predstaveni hrali zcela klasicky v v shakespearovskem blankversu. Ani ted, v 81 letech si nedovedu predstavit, ze bych svoje vnuky vzal na kteroukoliv Shakespearovu tragedii, natoz prave na Hamleta.
Bohužel souhlasím s většinou.ND by mělo být stále ,to divadlo,do kterého vezmeme prvně deseti-dvanacti leté děti na první "velké plátno"Byla jsem svědkem jak rodina že Zlína přijela se dvěma teanegery na Prodanou nevěstu.Krásny dárek (mimochodem s křesťanům v Praze akce za desítky tisíc)kdo Prodanku viděl pochopí 😱😱Národní divadlo by si mělo experimenty odbyt na Nové scéně a nehyzdit historickou budovu.Mimochodem.pokud představení nedávám,odcházím.Můj čas je mi drahý a za své peníze s ním nakládám podle svého.Stejne jako netleskam,nejsem-li spokojená.Jinak nemají přeci herci zpětnou vazbu.Hrozné pokrytectví je,když při těchto představení stejně nespokojení diváci nakonec tleskají ve stroje.To je k zamyšlení.