Nešťastní senioři: Problémy s technikou v supermarketech | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 18. července 2024

Svátek slaví Drahomíra, zítra Čeněk

Nešťastní senioři: Problémy s technikou v supermarketech

Žije jen z důchodu, a aby co nejvíce ušetřila, pravidelně listuje letáky a sleduje slevové akce. Penzistka Eva Mikulčíková (64) z Frýdku-Místku nemá chytrý mobilní telefon a v některých supermarketech má prostě smůlu.
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

Uživatel_5577078
20. 08. 2022 15:14

Přesně tak proč dříve stačila karta?Chudáci starší lidi taky těžko zvládají samoobslužné kasy.Sice když tam někdo je tak jim pomůžou,ale to většinou tam stojí a čekají nežli si jich všimnou.

reagovat nahlásit
Lucinka Opalecka
20. 08. 2022 05:10

Já musím reagovat na mnau1,urvane nářky důchodců????Moje babička je téměř slepá nechcete mi říct,jak si ma koupit chytrý telefon????Jste normální?Az jednou budete stara tak to poznáte sama!!!!

reagovat nahlásit
Lucinka Opalecka
20. 08. 2022 05:07

Upřímně,já ty aplikace sama nemám rada a to jsem poměrně mladý člověk a naprosto seniory chápu,protože kolikrát si ani já neumím poradit s dnešní moderní technikou a kartičky do každého obchodu me teda svou,plnou peněženku karet a přijde mi to úplně zbytečné,takže i já moc neusetrim.

reagovat nahlásit
Ben2207
19. 08. 2022 19:16

Je to určitá diskriminace. Ale štve mě nakupovat v Lidlu, protože tam běhá 30 lidí s mobilem u ucha a prekazi

reagovat nahlásit
Jan Pěkný
19. 08. 2022 13:22

Jsem důchodce a s ovládáním chytrého telefonu nemám problém. Mám v něm nahrané různé slevové karty včetně všech supermarketů , také třeba drmax, benu, moutfield, Dráčik, Decathlon a další. Myslím si, že chytrý telefon není investice, která vás zruinuje. Někteří lidé mají spíš problém naučit se ho ovládat. Nejsou to jen důchodci.

reagovat nahlásit
ella
19. 08. 2022 13:38

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

reagovat nahlásit
Uživatel_5457057
20. 08. 2022 21:14

ella - Kuřecí řízky za 100 Kč ... a kde prosím žijete? A co se týká Lidlu jako takového, tak je naprosto bezva. Mahdal mne nezajímá, ať si v TV kváká co chce, já si jdu koupit, co já chci. A co se týká slevové karty, tak s tím žádná práce není. U pokladny přiložím mobil k jejich čtečce a je hotovo. Jo a Lidl přístupnou wifi přístupnou má!!!! Bude mi brzo 80 let a žádný problém mi to nedělá!!!

reagovat nahlásit
ella
20. 08. 2022 22:12

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

reagovat nahlásit
Alva
19. 08. 2022 11:05

Zajímalo by mne, jaký má paní důchod, když je na hranici chudoby, včera v tv paní brečela, že nevyjdou,ale bydlí v bytě za 25 tisíc,tak pardon.

reagovat nahlásit
HastaManana
19. 08. 2022 10:09

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

reagovat nahlásit
Uživatel_5584998
19. 08. 2022 09:08

Když jedu tramvají, vidím jen důchodce s chytrými telefony. Ale je pravda, občas se najde i někdo bez něho. Supermarkety by měly důchodcům chytrý telefon koupit, třeba na dobu pěti let.

reagovat nahlásit
paralenka
19. 08. 2022 08:45

Ti mluvčí vůbec neodpvídají na otázku, jak to mají vyřešit starší lidé bez chytrého telefonu a s menší technickou vybaveností! Obvyklé kecy o úsporách papíru či životního prostředí odvádějí pozornost od problému, nic víc! Běžte se vycpat, pánové, jinde plastové jednorázové karty nevadí, však se nevyměňují co rok, jedou trvale. A zrovna Lidl není schopen tam mít ani wifinu, takže jsem po vyčerpání dat zjistila, že lze sice uplatnit kupony, ale jen ty odškrtnuté doma. Smůla, protože společný účet po dovolené byl bez mobilních dat! Nicméně Lidl dává slevy na hovadiny a jen pár, že se ani není o čem bavit! Jim jde hlavně o sledování zákaznického chování, velký bratr v vreálu! Mně bohužel nevyhovují samoobslužné kasy, různý systém, a pokud nejsem pravidelný zákazník, je to na palici!

reagovat nahlásit
jenik jirak
19. 08. 2022 06:53

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

reagovat nahlásit
Ariadne
19. 08. 2022 04:54

Jsem důchodce, chytrý mobil mám i aplikaci Billa a Penny v něm mám. Ovšem občas se stane, že nejdou data a pak aplikaci s kartičkou neotevřu a platím tudíž plnou cenu. Když jsou řetězce tak moderní, mohly by mít i volně přístupnou wifi. Ušetří na účtenkách, tak tohle by snad daly.

reagovat nahlásit
paralenka
19. 08. 2022 08:49

Souhlas, na ten problém jsem narazila právě tento týden! Asi by se jim wifi prodražila a zase až tak velký zájem o využití slev nemají! Lidl mi už jde na nervy, bohužel je nejblíž, ale cenově to žádná výhra není!

reagovat nahlásit
HastaManana
19. 08. 2022 10:14

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

reagovat nahlásit
ella
20. 08. 2022 20:12

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

reagovat nahlásit
Jan Král
18. 08. 2022 23:20

Taky jsem starobní důchodce,ale žádné problémy s tím nemám ,aplikace jsou velmi jednoduché, i internetové bankovnictví.

reagovat nahlásit
Mnau1
18. 08. 2022 22:09

To jsou zase ulhane narky duchodcu. V kazdem retezci vam pokladni nebo nejaky zamestnanec zavede aplikaci a pri placeni vubec nepotrebujete data. Je videt, jak duchodci zvelicuji. Kdyz v MHD umi prilozit kartu, tak v obchode prilozit mobil je to snad stejne. Kdyz tady ctu, kolik davek duchodci pobiraji a jeste narikaji, tak mi to fakt hlava nebere.

reagovat nahlásit
paralenka
19. 08. 2022 09:00

Také budete důchodce, tak nezáviďte! A až zjistíte, že po tom všem křiku o valorizacích budete na 30 - 40% původního příjmu, sklapne vám! Data bohužel potřebujete, ne při placení, ale pokud jste si kupony předem neaktivoval, prostě se objeví, že nemáte připojení! A představte si, že coby starodůchodce umím bezhotovostně platit i v zahraničí cokoliv včetně dopravy v londýnské metru - bez problémů, holobrádku! A dávky nepobírám žádné, nemám nárok, šetřila jsem, ty jsou hlavně pro ty, co nemysleli na budoucnost! Dávky ovšem berou i mlaďoši, co jsou liní pracovat, a jak se mají dobře, umějí se státem vydrbat (když už jste tu nastolil generační problém)!

reagovat nahlásit

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.