Vondráčková o sokyni Šafářové: Teď, jak to sleduju, tak ... | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

úterý 23. dubna 2024

Svátek slaví Vojtěch, zítra Jiří

Vondráčková o sokyni Šafářové: Teď, jak to sleduju, tak ...

Jak vnímá jednačtyřicetiletá zpěvačka manželství Tomáše Plekance (39) a Lucie Šafářové (34)? Budete se divit, ale je to ortel nadmíru povzbudivý! 
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

-bello-
31. 12. 2021 18:31

Balde***h
---------------
jsi trapná.Samozřejmě, že ne !
Nesnaž se mě srovnávat se sebou, nebo s nějakou Lucií Vondráčkovou! Nesnaž se !

Baldedash
30. 12. 2021 19:09

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

fany22
30. 12. 2021 19:19

Jestli to takhle mělo být, potom nechápu, proč už tři a půl roku tolik vyvádíte.

Uživatel_5404086
30. 12. 2021 13:58

Nebudu hodnotit zpěv L.V., na to nejsem odborník. Ale podle toho, jakým způsobem její rodina prezentovala neshody s její tetou Helenou je hnus. Od té doby ji opravdu nemusím. Je to nečestná a hamižná rodina. Svůj názor nikomu nevnucuji.

fany22
30. 12. 2021 14:48

Já tu dobu pamatuji. Byly to neutuchající nenávistné útoky Jiřího V. na Martina Michala. Byl jak tank. A svou sestru tím úplně týral. Bylo mu docela jedno, že zničil do té doby výborné rodinné vztahy, nehledě na to, jak k němu byla vždycky vstřícná. Ty výrazy, které používal i o ní ! Hrozné.
Ve 13.komnatě si pěkně minulost přebarvil, jak je u nich běžné, česky řečeno lhal. Vůbec nešlo o to, že Helenu varoval, to mohl. Ale že je veřejně zostouzel. Je to nenávistný a hamižný člověk.

borka30
31. 12. 2021 12:00

Starej se o svou rodinu.

-bello-
31. 12. 2021 18:36

borka30
.--------
podle toho co píše fany22 se měl starat o svou rodinu spíš Vondráček a nervat soukromí sestry na talíři všem a měl spíš dohlídnout, aby jeho Marmeláda dostala na prd ... aby si nevydupávala na chlapech jen a jen svoje práva, aby nebrala chlapy jak trubce.