Kladenský boss Jágr: Chce řídit klub z Ameriky »live«...
Pořekadlo: »Kocour je pryč a myši mají pré« na Kladně zjevně platit nebude. Šéf hokejového klubu Jaromír Jágr (39) bude své Rytíře bedlivě sledovat. A když se mu něco nebude líbit, třeba i během zápasu, začne žhavit dráty z Ameriky!
Horká linka z Philadelphie na kladenský zimák bude jistě v pilné permanenci. „Je to v plánu. Ale zatím nevím, jak to bude fungovat. Budu dost vytíženej hokejem,“ říká Jágr.
Pokud bude šance, koukne na zápas Kladna živě. Jinak si pustí záznam. „Pokud by to šlo, rád bych volal postřehy i během zápasu,“ předesílá s tím, že rozumí hokeji, tréninku a systému. „V tom se snažím pomoct. Ale jinak mají rozhodující slovo trenéři,“ tvrdí.
Během přípravy si zvykl sledovat kladenské duely z tribuny. A na lavičku pak předával postřehy. „Pozorovat zápasy ze shora je daleko jednodušší, než hrát. Teď už chápu fanoušky, kteří křičí na hráče a radí, jak to mají dělat. Zjistil jsem, že dělám úplně to samý,“ směje se Jágr. Tenhle kocour si svoje myšky pohlídá.
Jak to může vypadat?
Jágr volá řediteli Bartošovi v půlce první třetiny
JJ: Ahoj Venco, co to bylo? Ten kluk zkazil přihrávku a vykašlal se na to.
VB: Ale jinak, Jardo, je vcelku dobrej.
JJ: Nebojuje! Ať ho Zdeněk (kouč Vojta) okamžitě posadí.
VB: Já mu to o pauze řeknu.
JJ: Ať ho posadí hned a najděte mu něco v první lize. A vyřiď Patysovi (Kapitán Pavel Patera), ať si srovná kabinu.
VB: A co ty, jak je?
JJ: Na houby, ještě jsem nedal gól. Ale to sem nepatří...
Nové logo Kladna: Svatý Václav podle předlohy »68«
Plzeň má ve znaku indiána, Liberec bílé tygry a na hrudi kladenských hokejistů se od této sezony bude vyjímat Svatý Václav, patron české země. Svatováclavská orlice tvoří jednu čtvrtinu státního znaku, rytíř s jeho přilbicí se stal symbolem klubu majitele Jaromíra Jágra.
S názvem Rytíři přišla agentura Proximity Prague, kterou Jágr oslovil se zakázkou na novou image klubu. „Vybírali jsme z několika názvů, stejně tak v případě loga. Jaromír sám přišel se skicou, jak by mělo vypadat,“ prozradil Kristian Hloušek z agentury.
Po několika konzultacích byl nový znak na světě. „Co jsme dodali my, je ten bojovný výraz, jinak jsme se v podstatě drželi předlohy,“ řekl Hloušek.