Česká Miss: Televizní propadák! Víc diváků koukalo na SuperStar!
Přímý přenos volby královny krásy rok od roku láká méně diváků. Tentokrát jej porazila dokonce i pěvecká soutěž, o níž samotné se mluví jako o propadáku.
Českou miss vidělo v televizi Prima asi 820 000 diváků starších patnácti let. První semifinálové kolo Česko Slovenské SuperStar sledovalo na Nově zhruba od 50 tisíc diváků ze stejné skupiny více. Dost možná pěvecká show přilákala více, protože poprvé byla vysílána v přímém přenosu.
Pořad Novy měl u diváků starších patnácti let podíl 23,5 procenta na sledovanosti, uvedla mluvčí Novy Michaela Fričová. Letošní Česká Miss měla podíl na sledovanosti necelých 23 procent, upřesnila vedla mluvčí Primy Jana Mrákotová.
Sledovanost soutěží krásy v posledních letech klesá. V roce 2009 finále volby Miss ČR v České televizi přilákalo k obrazovkám 1,1 milionu dospělých diváků. Na Českou Miss se ve stejném roce na Nově dívalo přes 1,6 milionu diváků starších 15 let, u prvního ročníku soutěže v roce 2005 to bylo přitom téměř 2,8 milionu lidí.
„Sledovanost odpovídá dnešnímu trendu televizního trhu. Je to přirozené, končící dominance jedné či dvou televizí. Pro mě je důležité to, že kdo se díval, byl spokojen,“ řekla deníku Aha! k nízké sledovanosti České Miss její ředitelka Michaela Maláčová (39)
Sobotní televizní sledovanost
- Zázraky přírody (ČT1) – 995 000 diváků
- Všechnopárty (ČT1) – 881 000 diváků
- Česko Slovenská SuperStar (Nova) – 870 000 diváků
- Česká Miss 2011 (Prima) – 820 000 diváků