Nová majitelka soutěže krásy: Proč se svlékla v metru?

Od loňského podzimu má Česká Miss opět nové vedení. Stali se jím I. česká vicemiss 2007 Eva Čerešňáková (30) s přítelem, podnikatelem Martinem Ditmarem (44). V otevřeném rozhovoru pro deník Aha! odtajnili, proč se rozhodli od bývalé ředitelky Marcely Krplové (44) převzít žezlo, jak se seznámili, i to, že už za pár měsíců plánují veselku!
Castingy na Českou Miss 2017 už začaly. Jak probíhají a kolik dívek se přihlásilo?
Eva: „Velice nás těší, že nový koncept České Miss 2017 zaujal velké množství dívek. Jen na prvním pražském castingu jich bylo přihlášených téměř sto padesát.“
Martin: „Největší změnou v porovnání s předešlými ročníky je to, že dívky na sobě musí začít pracovat už před prvním castingem. Hned po přihlášení do soutěže jim vytváříme nový facebookový profil, který jim umožňuje prezentovat se ještě před samotným castingem. Dále mají možnost vybrat si svou mentorku, která jim svými radami pomáhá co nejlépe se připravit. Samotný casting má tři kola a ty nejúspěšnější postupují do semifinále.“
První casting v Praze, kde se točil spot s dívkami v metru, se stal okamžitě terčem kritiky. Co na to říkáte a jak se s tím vyrovnáváte?
Eva: „Úvodní spot Hledá se Česká Miss 2017 vznikal ještě před samotným castingem. Naší snahou je zdokumentovat cestu dívek od chvíle přihlášení na první casting až po velké finále. Účast na natáčení spotu byla dobrovolná. Naším cílem bylo, aby se dívky cítily bezpečně a pohodlně. Objednali jsme speciální soupravu metra, která byla vytopená, pro dívky bylo na místě připraveno občerstvení, energetické nápoje a pomerančový džus. Ty, které se toho zúčastnily, si své první natáčení užily a od jedné společnosti dostaly i plavky z natáčení na památku.“
Martin: „Objevila se sice nějaká kritika, ale dostáváme spoustu pozitivních ohlasů a podpory jak z domova, tak ze zahraničí. Situace je taková, že dnešní divák se nespokojí s dvacet let starým konceptem a vyžaduje nový druh zábavy, mnohem více v duchu reality show. Koncept soutěže krásy je tedy výrazně jiný, inspirací je pro nás i úspěšný pořad Amerika hledá top modelku. Při prosincové návštěvě USA proběhla jednání s lidmi z amerického televizního průmyslu a diskutovali jsme trendy v oblasti televizní zábavy. Jedním z doporučení byly i extrémní situace, které v amerických reality show skvěle fungují.“
Eva: „Práce modelky je veřejně vnímána jako práce snů, přitom si málokdo uvědomuje její náročnost. Focení kožichů při třiceti či čtyřiceti stupních na přímém slunci, nebo naopak focení plavek v zimě v minusových teplotách není v modelingu ničím výjimečným a k práci modelky to zkrátka patří. Pro finalistky soutěže chystáme na cestě za titulem několik momentů, které jim přiblíží skutečný svět modelingu.“
Rozhovor v plném znění si můžete přečíst v sobotním vydání deníku Aha!.