Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
3
/
8
Prohlédnout znovu
Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
Praga Piccolo Nejrozšířenější typ vozu na Československém předválečném trhu. Vyráběl se v 36 sériích od roku 1924 do roku 1941.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Golden Tímto bourákem z roku 1935 jezdil Edvard Beneš.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Originální je přední zavěšení tlumičů i zadní uložení tlumičů, které je mezi převodovkou a motorem, což standardně u formulových vozů, nebývá.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Grand Vozem z roku 1918 jezdil T. G. Masaryk.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Jan Effa
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Pohled do kabiny sporťáku.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Je snad Filip Kratochvíl v divadle něco víc? Svědectví z první ruky!
Drsné nařčení Sandevy! Ví, že mám prudkou alergii, říká Prachař
Trpká zpověď Brodské: Maminko říkala jiné ženě
Jon Bon Jovi o 35 letech manželství: Nebyl jsem svatoušek!
Krvavá hrůza v rodině Bohdalové: Pes roztrhal mámu...
Nemocného Jiřího Krampola (85) trápí také finanční problémy!