Pohřbil manželku (†75), dlouhé měsíce trvalo vyřízení dědictví. Teď se Karel Bobál (80) z Tachovska obává, aby se dočkal peněz, které se ženou naspořili. Když se ptal na převod z jejího účtu na svůj, pracovnice pošty s ním vyběhla!Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Po smrti otce jsem šel rušit účet na poštu v Blovicích, bylo to velice nechutné,obsluha mi žádala abych si účet ponechal, odmítl jsem, třikrát jsem musel ověřovat podpis na přepážce, každé ověření zaplatit,.....
U ČSOB jsem to měla při dědictví taky tak. Dokonce mi volali, že mi zapomněli dát podepsat jeden formulář, dokud nebude, neprovedou převod, žádná omluva, ještě byla naštvaná, že nepřijdu ještě ten den. Nechápu, v době počítačové, co může tak dlouho trvat. Jediné, co klienta napadne je, že si zadržují peníze klientů.