Sparta vs. NY Rangers: Balzám pro oči!

Kromě parádního čtvrtečního hokeje v podání Sparty a New York Rangers (0:2) přinesl zápas i zajímavý poznatek. Jména hráčů mohou být k přečtení a puk se nemusí ztrácet ve změti písmen reklam. Akce zhruba za 12 milionů korun byla balzámem na unavené oči fanouška.
Ton, Tenkrát, Broš mohli si slabikovat i prvňáčci. Sněhobílé sparťanské dresy lemované proužkem ve sparťanských barvách a s velkým »S« připomněly časy dávno minulé a pohladily duši. Jak jsou krásné bez těch protivných reklam.
Střih! Vše se vrací k »normálu«, v extralize na podobné vymoženosti zapomeňte. Tahle soutěž spolyká kolem 2 miliard korun za sezonu. Což potvrdil Hospodářským novinám Antonín Charouz, šéf BPA, která zajišťuje finance pro ligu. A sponzoři chtějí být vidět. Takže puk se neschová tak akorát v Třinci.
Tam si dovolili ten luxus a v třetinách před bránou led nepomalovali reklamou. „Čistý led neznamená špatnou finanční situaci. Na počmáraném ledu je horší orientace, ztrácí se puk,“ prohlásil ředitel Třince Evžen Delong.
Vzhledem k silnému partnerovi si to mohou dovolit, ostatní týmy by tenhle špás přišel na 15 až 25 milionů. Tolik stojí umístění reklam na ploše. Třinečtí vyzvali už loni ostatní kluby k vyčištění ledu. Bez odezvy...
Vždyť v první řadě jde vždycky o peníze, že? Takže co je nám do fanouška.
Jméno za 3 miliony!
Nejen chaosem na ledě, kdy není pro reklamy vidět puk, je fanoušek bit. K vzteku jsou v extralize i dresy. Plocha na ramenou hokejistů a na zádech nad číslem je z marketingového hlediska nejlukrativnější.
Za méně než 3 miliony se neprodává. Takže tam na jmenovku není místo. Ve většině případů bývá dole na dresu, a když ho hráč nosí zastrčený v kalhotách, nepoznáte, kdo je zrovna u puku, kdo přijal přihrávku...
ČITELNÁ JMÉNA: Zlín, Kladno, Třinec, Litvínov, Ml. Boleslav.
JMÉNA »V KALHOTÁCH«... K. Vary, Sparta, Pardubice, Plzeň, Liberec, Brno, Vítkovice, Slavia,Č. Budějovice.