Už zase, Davide?! Počítačově zvětšený penis... Proč to dělá?
SAN FRANCISCO – Z obřího 30metrového plakátu na průčelí obchoďáku Macey´s v San Francisku pomalu klouže lehká černá plachta, kousek po kousku je odhalována vysportovaná mužská postava. Ženám na náměstí se podlamují kolena, sotva se ubrání hříšným myšlenkám.
Zvlášť, když je celé to divadlo korunováno vskutku mnohoslibným pohledem na sněhobílé slipy, vyplněné vpředu čímsi… No prostě obrovským! „Ten David Beckham, to je ale kus chlapa... Victoria je prostě šťastná žena...,“ běží dámám závistivě hlavami.
Leč, není to tak. Daly se znovu napálit! Beckhamovo mužství na reklamních plakátech spodního prádla Emporio Armani je opět dílem zručného grafika, jenž »bouli« na slipech přifoukl do takřka titánských rozměrů! „A ty –náctileté kravky srocené pod pódiem piští a kvičí, jako by vážně viděly 30centimetrový penis. Tedy SKUTEČNÝ 30centimetrový penis…,“ utrousila v blogu jedna americká reportérka.
V podezření, že svou chlapskou reputaci podporuje počítačovými triky, vězí 33letý Beckham už od roku 2006, kdy pro Armaniho (za tři roky spolupráce prý vysázel 3,3 miliardy korun!) nafotil první reklamní snímky. Všechny ihned udeřil do očí nápadně vyplněný »poklopec«. Jen pár týdnů před tím totiž vyšly snímky paparazziů z dovolené Beckhamových na jachtě návrháře Roberta Cavalliho v Ligurském moři. Beckham chodil po palubě rovněž v těsných bílých plavkách a pod nimi se rýsoval spíš průměrně rostlý penis… „Ve zmiňovaných partiích nedošlo k žádným počítačovým korekcím,“ hájila tehdy firma autentičnost svých plakátů.
Nikdo ale nevěřil, stejně jako novým fotkám z kalifornské Malibu Beach...
21.6.2008