Záběr se točil na třikrát, a tak se Dvořák musel do speciálně upraveného trika převlékat hned několikrát.
|
Aha! – Marek Pátek, TV Nova
Odborník ze speciálních efektů kotroluje, zda vše správně funguje.
|
Aha! – Marek Pátek
Rudovský byl postřelen do ramene.
|
Aha! – Marek Pátek, TV Nova
Kanystr s umělou krví.
|
Aha! – Marek Pátek, TV Nova
Zařízení, které filmový divák spatří jen málokdy...
|
Aha! – Marek Pátek, TV Nova
Profík ze speciálních efektů, který spolupracoval i na natáčení filmů s Tomem Cruisem nebo Vinem Dieselem upravuje strukturu trička, aby se při střelbě správně roztrhlo.
|
Aha! – Marek Pátek
Lepení roznětky s pytlíčkem s krví není legrace, musí se zkontrolovat odpor i napojit příslušné dráty.
|
Aha! – Marek Pátek
Krvácející zařízení, z něhož tryskala krev, měla Brigita pod trikem.
|
Aha! – Marek Pátek, TV Nova
Detail střelné rány, je to profesionální maskérská práce.
|
Aha! – Marek Pátek, TV Nova
Natočený materiál sleduje v přenosovém voze režisér.
|
Aha! – Marek Pátek
Poslední instrukce před zahájením scény.
|
Aha! – Marek Pátek
Petr Vágner jde na věc.
|
Aha! – Marek Pátek
Štáb musel vyřešit také problém s prohýbající se kapotou pod váhou kamery.
|
Aha! – Marek Pátek
Technici montovali kameru na kapotu auta tak, aby mohli snímat dění uvnitř za jízdy.
|
Aha! – Marek Pátek
Nezbytná klapka.
|
Aha! – Marek Pátek
Nezbytná klapka.
|
Aha! – Marek Pátek
Petr Vágner se lesknul, maskér ho tak musel přepudrovat. Zbytek štábu přihlíží.
|
Aha! – Marek Pátek
Petr Vágner se lesknul, maskér ho tak musel přepudrovat.
|
Aha! – Marek Pátek
Kulka Brigitu zasáhla do krční tepny, jejíž masivní krvácení Radim zastavil svými prsty.
|
Aha! – Marek Pátek, TV Nova